maandag 29 juni 2015

Fijne dag

Vandaag een kaartje dat ik heb mogen maken als gastdesigner bij KIC ..een vaderdagkaart.
Heb weer voor een label van Dutch Doobadoo is wel een van mijn favorieten vind het erg leuk om daar mee te werken. Heb gekozen voor een plaatje van Amy Desing een zeilboot verder heb ik natuurlijk weer de nodige mallen gebruikt ze zijn van Joy en het riet is van Amy Design de stempels zijn van MD en van het boekenvoordeel. 


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
scrapcardschallengeblog #75 een zomers kaartje

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marja, Wat een leuke kaart. Echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja wat een heerlijke maritieme tag! Zeilen is heerlijk in de zomer en je hebt de maritieme materialen heel mooi verwerkt :)
    Gezellig dat je weer mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marja in supermooie kleuren! Ik ben ook volger van jou geworden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zomers kaart Marja. Mooie hollandse tinten gebruikt.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Crads challenge blog.
    Groetjes Anita Dt lid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk zomers kaartje Marja! Prachtig hoe je alles met elkaar hebt gecombineerd! Heel leuk dat je met onze Challenge van SCr@p-Cards mee doet en succes! Ik ga meteen volger worden van je blog en veel blogplezier!!
    Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig label heb je gemaakt Marja, en helemaal in Maritieme sfeer aangekleed.
    Super hoor!
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja, super leuk dat je mij gaan volgen bent!
    Dat ga ik hier ook doen, geweldig mooi blog, nog niet zo lang geloof ik? Ik zie dat je ook aan de candy mee wil doen, gaaf! Misschien ben ik te snel en ben je er nog mee bezig. Maar wil je bij de candy nog even een berichtje achter laten? Anders kan ik je zomaar overslaan, dat zou jammer zijn!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen