maandag 15 juni 2015

Hoera ik ben 4 jaar !!!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart,vind het leuk om ze te lezen.
Vandaag heb ik een kinderkaart gemaakt, die maak ik niet meer zoveel nu de meiden groot zijn.
Was wel weer een keer leuk om te doen. Heb gekozen voor een paarse kaart ( blijft toch een hele mooie kleur) en heb het gemaakt nav een sketch van noor en zo. 3D plaatje had ik nog liggen ,vond het wel een lief plaatje. De mallen die ik gebruikt heb zijn van Joy. Heb op de randen wat gesso gebruikt.

Wil deze kaart mee laten doen bij
cards2create  # 23 verjaardagskaart voor een kind
Dutch card lovers # 234 Alles mag als het maar feestelijk is
Hobbyvision #39 Thema paars
De egel #6 feest met een twist
Noor en zo Sketch Challenge #3

10 opmerkingen:

  1. Schattig! En feestelijk zeker ook en hoe leuk is de tekst zo aan de zijkant. Dank je wel voor het meedoen met DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, leuk de uitstekende tekst! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, heel mooi!

    Leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge. Ik wens je heel veel succes :-)

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief en feestelijk kaartje: ik zie taart, een cadeautje, bloemen en een felicitatie dus dat is me het feestje wel Marja ;p
    Dank je voor je deelname aan de juni-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf en leuk die tekst zo. Bedankt voor je deelname aan DCL

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Heel gaaf kaartje in mooie kleuren ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,

    Wat een ontzettend leuke kinderfeestkaart heb je gemaakt! Een super schattig meisje en prachtige kleuren. Ben gek op paars!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Cards2Create!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh, wat een schatje zeg. Prachtig geworden en die vlinder, ben er gek op, vind ik ook zo gaaf.Fijn dat je met het feestthema van de Egel meegedaan hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart Marja en gefeliciteerd met je 1e prijs bij Noor&Zo.
    Groetjes NIoclette

    BeantwoordenVerwijderen