zondag 14 juni 2015

Vintage dameskaart

Ook met dit lekkere weer heb ik zitten knutselen
Het is vandaag een vintage dameskaart geworden
Heb het in de kleur roze en bruin gehouden klok en een hoekmal en 2 rozen ,kantje en een paar plakparels nog een zomerse coictail erbij ...toen vond ik het wel vol genoeg. Randjes heb ik bewerkt met mijn distresser daarna de randjes afgewerkt met .inkt dat heb ik ook bij de mallen gedaan
deze kaart wil ik mee laten doen bij wlvc en bij AnMa creatief
WLVC vintage lady
AnMa creatief  Bingo roze ,bloemen en parels

4 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje en een mooie kleuren combi. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie stijlvolle kaart....Prachtig!
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig vrouwelijk kaartje!
    Heerlijk vintage! Mooie mallen heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen