dinsdag 23 juni 2015

Zomer

Vandaag heb ik een Upright Z-fold kaart gemaakt...
Dat was de 1e keer dat ik die kaart maak maar was best leuk om te doen en ook heel makkelijk.
Het is een mooi zomerskaartje geworden van Don aan het strand ....terwijl ik hier al weer met een vest aan zit lijkt er nu niet op dat het zomer is .. De mallen die ik heb gebruikt zijn van MD alleen de coctail is van Joy en de vlinders zijn van een ponsje.



 Wil deze kaart mee laten doen bij,
Don en Daisy #24 maak een Upright Z-foldkaart
Scrap-Cards # 75 een zomers kaartje

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marja! Don heeft het heerlijk naar zijn zin aan het strand :) Ben wel een beetje jaloers hoor hihi
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo'n mooie Upright Z-fold kaart gemaakt! Ik vind hem heel erg mooi, Daisy heeft het ook enorm naar het zin en de cocktail hoort er helemaal bij! Bedankt Marja voor je inzending bij Scr@p-Cards! Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n mooie Upright Z-fold kaart gemaakt! Ik vind hem heel erg mooi, Daisy heeft het ook enorm naar het zin en de cocktail hoort er helemaal bij! Bedankt Marja voor je inzending bij Scr@p-Cards! Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt Marja!
    Prachtige kleuren bij elkaar.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja, Wat een leuk blog heb je. Je kaart ziet er ook leuk uit. Ben maar gelijk volger van je geworden. Sinds vandaag heb ik ook een blog. Ik weet alleen nog niet hoe alles werkt, maar daar kom ik vanzelf wel achter. Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicolette , wat leuk dat ik je hier ook tegenkom. Heb ook pas sinds kort een blog dus ben er ook nog niet zo in thuis ...moet de meiden nog vaak om hulp vragen. Wil natuurlijk ook bij jou komen kijken maar lukt me nog niet..Maar als Sandra thuis komt zal ik wel weer is vragen en kom ik zeker bij je langs . Groetjes marja.

      Verwijderen
  6. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Don and Daisy!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondertussen is het zomer! Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    D&Dblog

    BeantwoordenVerwijderen