dinsdag 14 juli 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal, eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes die jullie achter gelaten hebben bij mijn vorige kaart.....lees ze met plezier.
Vandaag heb ik een kaart die ik gemaakt heb na de sketch van kic. Heb er een leuk snoesje vliegend met balonnen voor gebruikt ...zijn altijd leuke plaatjes om mee te werken.
Wil deze kaart ook mee laten doen met de bingo bij de egel, heb gekozen voor knopen,plaatje en lint.
Wil deze kaart mee laten doen bij,
kic-challenge # 63 sketch
De Egel  Juli challenge # 7 bingo knopen ,plaatje en lint

5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je meedoet met onze 'Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke kaart heb je gemaakt met onze schets
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog kic

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow mooi gemaakt! Succes met de challenge van KIC. Gezellig dat je meedoet.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woh wat een super vrolijke kaart . Mooi dat je me doet bij KIC

    BeantwoordenVerwijderen