vrijdag 31 juli 2015

Snoesje in de tuin

Hallo,
Eerst wil ik jullie weer bedanken voor de leuke berichtjes ...erg leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.
Vandaag heb ik een kaart die ik heb ingekleurd met mijn nieuwe faber castell potloden . Had ik nog nooit gedaan ben eigenlijk niet zo van de stempels inkleuren en als ik het al is deed ,deed ik het met distress inkt maar daar had ik ook niet echt veel kleurtjes van dus ben ik is op you tube rond gaan kijken en kwam ik bij deze potloden uit ....wel even getwijfeld maar ben er toch maar aan begonnen. Vind het eigenlijk toch best wel leuk om te doen ,het is nog wel niet perfect maar vond dit plaatje toch mooi genoeg om er een kaart van te maken.  Mallen die ik heb gebruikt zijn allemaal van MD.

Wil deze kaart mee laten doen bij,
Kleuren met potloden # challenge Juli
Cards and Scrap #Kaartenuitdaging 241 Zomer

5 opmerkingen:

  1. Nou voor een beginneling heb je dit heel mooi gedaan.
    Ik doe het je niet na.
    Heel leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja je hebt het heel leuk ingekleurd! Het kaartje is heel leuk en vrolijk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja. Heel leuk deze kaart met het snoesje. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezig kaartje.
    Heel mooi ingekleurd en leuk samengesteld.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van "Kleuren met Potloden".
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij kleuren met potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen