vrijdag 17 juli 2015

Zomerskaartje

Hallo,
Eerst wil ik jullie weer bedanken voor de leuke reacties onder mijn vorige kaart ....heel leuk om dat allemaal te lezen.
Vandaag heb ik een zomers kaartje ...lekker in een luie stoel onder een parasol aan het strand .
Heb hier voor de sketch gebruikt van cards and scrap ...als versiering een paar strandstoelen en wat zeesterren en een anker toen vond ik de kaart wel vol genoeg.

Wil deze kaart mee laten doen bij
Cards en Scrap # kaartenuitdaging 240
ScrapPlezier #juli challenge
AnMa creatief # challenge 46

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Alweer zo'n leuke kaart.
    Supermooi.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja dank je wel voor jouw lieve reactie op mijn blog :) Dan kom ik jou natuurlijk ook gezellig bezoeken en je maakt mooie dingen! Wat een heerlijke strandkaart! Je hebt de sketch zo leuk verwerkt! Ik ben ook jouw nieuwe volger ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal zomer, je kaart! Heerlijk luieren in een strandstoel, dat is echt zomer,,,
    Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja wat een leuke strandkaart. Mooi gemaakt met deze materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke en vrolijke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards & Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super vrolijke kaart, onwijs leuk dat jij mee doet aan de maandelijkse challenge at Scrapplezier.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke zomerse kaart.

    Gr Stieneke

    BeantwoordenVerwijderen