vrijdag 14 augustus 2015

Groetjes uit ....

Hallo,
Als eerste wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten.
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor de wedstrijd van de knotsgekke kaarten dagen ...opdracht was de Groeten uit ...
De beurs is in de Brabanthallen in Den Bosch , dus ik heb ervoor gekozen om een kaart te maken Groeten uit Den Bosch. Heb de draak die op het knipvel staat van Yvonne Creations groeten uit Den Bosch gebruikt , die heb ik in mijn borduurpatroontje geplakt verder heb er esselkaart van gemaakt met een Dutch Doobadoo heb er nog een 3D plaatje ook van Yvonne Creations bij geplakt verder nog wat mallen gebruikt om het mooi aan te kleden.
Nu kreeg ik gisteravond de leuke mail dat ik bij de eerste 10 zat ...dus heb twee kaartjes voor de beurs gewonnen ...Hoe leuk is dat . Dus heb een leuk dagje uit in de vakantie ....kan ik weer heerlijk rondsnuffelen voor leuke kerstspulletjes voor mijn kaarten... De dame op mijn kaart vertrekt met een volle koffer maar ik vertrek met een lege en kom met een volle weer thuis haha..


1 opmerking:

  1. Hoi Marja wat een prachtige kaart! Zo'n mooi model, zo prachtig geborduurd en de bordjes ... te leuk! Gefeliciteerd dat je bij de eerste tien zit! Dik verdiend en geniet van de beurs :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen