maandag 3 augustus 2015

Melkpakje

Hallo,
Bedankt voor jullie leuke reacties bij mijn vorige kaarten ...erg leuk om te lezen.
Gisteren ben ik aan de slag gegaan om een melkpakje te maken. Heb er een kraamcadeautje van gemaakt ,is erg leuk om een klein cadeautje in te stoppen als je op kraamvisite gaat. Alles wat ik gebruikt heb is van MD...Voorop een stempel ingekleurd en dan heb ik rondom het doosje het treintje van MD geplakt bovenop een strik met daaraan nog de rammelaar die heb ik twee maal uitgestansd en  daarna nog wat teksten boven de wagonnetjes gestempeld . Nu nog wachten tot er ergens een babytje geboren wordt ...heb ik alvast een leuk cadeautje haha...



Wil dit melkpakje mee laten doen bij,
Mariannedesign #challenge 133
Marianne Design Kreadiva's   # challenge 12

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marja. Wat heb je dit pakje leuk opgemaakt. Mooi met het snoesje en hele mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk gedaan Marja.
    Komt zeker eens van pas.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MD blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk melkpakje heb je gemaakt met het Snoesje en de trein!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja at een schattig melkpakje! Ik weet zeker dat de ouders die dit melkpakje zullen ontvangen er heel blij mee zijn :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig melkpakje Marja, leuk hoe je het treintje rondom hebt verwerkt.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful melkbox so adorable!Thank you so much for entering our Marianne Design Kreadivas challenge this month ,good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief melkpakje en een leuke kado verpakking.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is ook zo'n schattig Snoesje op je melkpakje! Leuk!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen