vrijdag 25 september 2015

50 jaar!!!

Hoi allemaal,
Bedankt allemaal voor jullie leuke berichtjes op mijn vorige kaarten. Lees ze met plezier.

Na veel mopperen en lang proberen kan ik nu toch mijn kaart hier plaatsen, de laptop gaf hele tijd foutmelding en ja dat kan ik niet oplossen, kaarten maken lukt me wel maar van computers weet ik niks. Maar denk dat hij vanavond wordt weggebracht mijn dochter kreeg het ook niet voor elkaar maar gelukkig heeft zei ook een laptop en die mag ik nu even van haar lenen.
Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor een vriendin die 50 jaar wordt.
Ik heb hiervoor een digi van my besties ingekleurd met mijn faber castel potloden .
Heb de cijfers 50 uitgeknipt verder nog een hoekmal en een roosje van Marianne Design erbij.
Het roosje en de mal heb ik bewerkt met embossingpoeder verder nog afgewerkt met een vlindertje en een paar parels in de hoek.
Hoop dat ze hem leuk vind ,ben zelf in augustus 50 geworden en heb eigenlijk weinig kaarten met een sarah erop gekregen maar meer met cijfers 50 erop en dat vond ik eigenlijk toch wel heel leuk ....


Wil deze kaart mee laten doen bij,
craftliners  #18 Bingo ik heb gekozen voor het rijtje vlinder,paars en embossingpoeder

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor jouw vriendin gemaakt Marja! Bestie is heel mooi ingekleurd en de grote vijftig is een leuke touch :) Hopelijk is jouw laptop snel weer beter!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Marja...super leuk met die grote cijfertjes erop en daar dat mooie ingekleurde stempeltje bij, een schitterend geheel!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja
    Het is een prachtige kaart voor je vriendin met die knappe Besties dame en het is inderdaad erg leuk om cijfers te gebruiken op een sarah kaart.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart in prachtige kleuren mooie details en een mooie ingekleurde Bestie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor je vriendin Marja.
    Succes met je laptop, het is leuk als ze het doen, maar anders zijn het ondingen, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een kaart Marja - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart is het geworden en leuk dat je mee doet met de challenge van Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dot van een kaart....
    Gezellig dat je meedoet aan de bingochallenge bij Craftliners en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen