maandag 21 september 2015

Beterschap

Hoi,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.

Vandaag heb ik een beterschapskaart is altijd leuk om een kaartje te krijgen als je ziek bent.
Ik heb een snoesje ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden, de bloemen heb ik zelf gemaakt van witte koffiefilters heb ze op kleur gemaakt met distres inkt de mallen zijn van marianne design, de mal aan de zijkant is van joy en de beterschapsmal is van nellie snellen.

Wil deze kaart mee laten doen bij,
KIC  #68 beterschap
AnMaCreatief  #48 easelcard

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Marja, en die ster achter de kaart vind ik helemaal supermooi. Fijn dat je meedoet bij KIC, heel veel succes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke beterschapskaart Marja! Mooi model, lekker vrolijke kleuren en Snoesje is zo leuk gekozen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    Je hebt een hele leuke beterschapkaart gemaakt!
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppie!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze snoesje past heel goed. Een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk hè zo zelf bloemen maken.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Marja. Wat leuk gemaakt eb
    N dan de kleuren erg mooi? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Heel mooi kaartje en mooie kleuren. Tof dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen