zaterdag 26 september 2015

Bloemetje voor jou.

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie leuke berichtjes heb ze weer met plezier gelezen.

Vandaag heb ik weer een labelkaart die ik jullie wil laten zien. Bij Marianne was de opdracht creatie met bloemen ....dacht daar heb ik niks voor ben ook meer van de poppetjes op mijn kaart. Maar ben toch is tussen mijn spullen gaan kijken en kwam weer vanalles tegen dus heb toch iets kunnen maken.  Heb eigenlijk veel meer als ik zelf weet  haha.
Ik heb een snoesje met een bosje bloemen ingekleurd , vond het leuk om die grote mal te gebruiken maar op een gewone kaart was het meteen vol dus daarom heb ik voor een label gekozen daaronder heb ik een paar rozen geplakt en boven tussen de klimop heb ik bloemen (LR0145) gemaakt van witte koffiefilters heb ze met distress inkt op kleur gemaakt. Alle mallen die ik heb gebruikt zijn van Marianne.

Zo nu moet ik op gaan schieten ze komen me dadelijk ophalen moet mee na de raillycros gaan kijken. Claudia moet vandaag in Belgie rijden maar ik ga eigenlijk nooit mee om te kijken heb het na 5 minuten wel gezien maar zo af en toe moet je wel ...moet belangstelling tonen voor je kind zeggen ze dan. Ben altijd blij als ze weer heel uitstapt.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Marianne Design  #136 creatie met bloemen

10 opmerkingen:

  1. Je kaart is erg leuk geworden ook al heb je niets met bloemen.
    Hij is erg goed gelukt hoor.
    Nog gefeliciteerd met je prijs, erg leuk!
    Ik hoop dat je dochter een goede race rijdt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supersss, leuke kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige kaart ,leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie en vrolijke tag Marja! Je hebt Snoesje mooi ingekleurd en heel leuk dat je op deze manier de bloemen hebt verwerkt in jouw tag :) De grote mal staat er inderdaad heel leuk op !
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja, wat een prachtige en vrolijke kleurrijke kaart, mooie details en het Snoesje prachtig ingekleurd. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt Marja.
    Hebben wij ook wel last van dat je niet meer weet wat je allemaal hebt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Marja in mooie vrolijke kleurtjes.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Marja - helemaal super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart Marja!
    Mooi gedaan met deze warme kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen