maandag 7 september 2015

Herfst

Hoi allemaal,
Van het weekend weer heerlijk zitten freubelen was er weer voor. Het wordt al weer eerder donker de kaarsjes aan wordt weer gezelliger binnen heeft toch ook wel iets vind ik.
Mijn kaart van vandaag is een herfstkaart geworden. Ik heb de sketch gebruikt uit het Noor Magazine nr 7.
Heb hiervoor een stempel ingekleurd met mijn Faber Castel potloden en de rand en klimop zijn van Joy en de kruiwagen is van Marianne Design. Heb de randen van het design papier gerafeld met de distressor en daarna afgwerkt met inkt .
Heb deze kaart ingestuurd via de mail  voor de sketch it challenge van Noor Magazine.
Verder wil ik deze kaart mee laten doen bij,
Scrapplezier #9 Sprookjesachtig

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Wat een leuke herfstkaart. Leuke stempel ook. Het inkleuren heb je al aardig in de vingers.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk plaatje én kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi kaartje Marja....schitterend ingekleurd stempeltje erop...en daarbij die leuke herfstaccentjes een prachtig geheel....
    groetjes Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige herfstkaart Marja, je hebt prachtig gekleurd met je potloden, mooi papier ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte herfstkaart Marja! Mooi DP, mooie stansen en mooi stempeltje :) Ik vind het ook altijd zo gezellig als binnen de kaarsjes aan zijn en het buiten donker is :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd, een prachtige kaart in mooie herfstkleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart! leuke stempel..ik ben je volger geworden .. groetjes miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stempel heb jij voor deze challenge gekozen, een sprookjesachtige uitstraling heeft deze stempel!!
    Prachtige kaart is het geworden, namens het hele team van Scrapplezier wil ik jou bedanken voor het meespelen.

    BeantwoordenVerwijderen