woensdag 16 september 2015

Mannenkaart

Hoi allemaal,
Wil jullie weer bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten ,erg leuk om te lezen.
Welkom Silvia leuk dat je mijn blog wilt gaan volgen.

 Het was vandaag heerlijk weer om binnen te zitten freubelen en dat heb ik dus ook maar gedaan.
 Ik heb een mannenkaart gemaakt wil er elke keer een paar op voorraad maken maar dat wil niet echt lukken deze is ook al weer gereserveerd .
Heb de sketch gebruikt van cheerful sketches verder heb ik gebruikt tandwielen van joy, vierkante mal is van marianne design en het randje is ook van joy. De embossingfolders komen van het boekenvoordeel.
Het dp papier komt uit een blokje van amy design.

Wil deze kaart mee laten doen bij,
Duymelot # september een mannenkaart
Cheerful Sketches # september

10 opmerkingen:

  1. Wat een stoere mannenkaart......die vind ik altijd zo moeilijk om te maken!!
    Gezellig dat je meedoet bij Cheerful Sketches. Succes.
    groetjes Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig mannekaartje met hele mooie stansjes en kleuren, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, mooie kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuke mannenkaart Marja...je heb de sketch heel mooi verwerkt met prachtige details....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is leuk.. blijf ik ook lastig vinden een mannen kaart. de hele week nog regen toch? nog meer freubeltijd? groetjes miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt deze mannenkaart Marja, ook het plaatje vind ik prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel stoere mannenkaart Marja! Ik vind mannenkaarten ook altijd heel lastig ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere mannnenkaart is dit Marja!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja superleuke mannenkaart heb je gemaakt hoor. Ook leuk dat je met kleur hebt durven werken vind ik. Mooie combinatie! Fijn dat je meedoet aan onze Duymelot challenge.

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer mannenkaartje!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches en veel succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen