maandag 28 september 2015

Kersthanger.

Hoi allemaal,
Ik wil Anja welkom heten op mijn blog leuk dat je mijn wil volgen.

Vandaag heb ik een kersthanger gemaakt van de ster van dutch doobadoo zijn hele leuke mallen om mee te werken.
Heb in de ster een plaatje van Mattie gebruikt en daarvoor heb ik een snoesje geplakt dat ik heb ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. De mallen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design alleen de winter mal is van joy. Heb de sketch gebruikt van Dutch Doobadoo bovenaan heb ik een strik gemaakt zodat je de ster kan hangen heb er nog een charm aan de strik gemaakt en wat plakpareltjes op de bloemen als afwerking.

Wil deze kersthanger mee laten doen bij,
Dutch Doobadoo  # sketch challenge 7
HobbyVision  # 42 winter

Bedankt voor jullie leuke berichtjes , lees ze met plezier.

9 opmerkingen:

  1. Mooie Kersthanger!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kersthanger Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is deze kersthanger Marja...schitterend in dit sterrenmodelletje...TOPPIE!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstster is dit Marja.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kersthanger Marja! Heel mooi model, heel mooi ingekleurde stempel en de kleuren zijn heerlijk winters :) Prachtig ook hoe je de mallen hebt verwerkt en het winterse plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige hanger met prachtige mallen en hele mooie kleuren, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kersthanger heb je gemaakt Marja - prachtigmooi samengesteld en gedaan en helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kersthanger. Met prachtige details.☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dit is heel mooi gemaakt! Super die details!
    Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen