dinsdag 1 september 2015

Punky

Hoi,
Vandaag heb ik een kinderkaart die ik gemaakt heb als gastdesigner bij crea ine .
De opdracht was een kinderkaart gemaakt na een sketch, mocht daar een stempel voor uitzoeken heb ik gekozen voor dit leuke meisje. Heb haar weer ingekleurd met mijn faber castel potloden.

Ik heb de sketch gedraaid en gemaakt op een label. Aan de zijkant nog de leuke mal happy birthday geplakt verder heb ik het taartrondje en nog wat vlindertjes gebruikt. De mallen zijn allemaal van joy en de kleine vlinders zijn van een floral punch van Nellie Snellen.




6 opmerkingen:

  1. Hoi Marja
    Wat een heerlijke vrolijke roze kinderkaart, je hebt de sketch heel mooi gebruikt.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je de sketch hebt gebruikt Marja, het is een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf, een échte knaller...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf, een échte knaller...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja, Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke kinderkaart Marja! Je hebt de sketch heel mooi verwerkt :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen