woensdag 23 september 2015

Winter

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart , lees het met plezier.

Vandaag heb ik een winterkaart duurt niet mee zolang voordat het kerst is en ik moet er nog wel een paar.....
De ovale mal en kerstboompjes zijn van marianne design en de ster en winter zijn van joy.
Heb de kaart in 2 kleuren gehouden wit en grijs.
Het is hier buiten regen dus is een dag om weer lekker aan de knutsel te gaan , dus ik ga snel weer verder .


Wil deze kaart mee laten doen bij,
Cards2Create #26 wit en nog een andere kleur.
Cards en Scrap #245 zeg het met bomen.

 

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooi kerstkaart Marja.
    Hier komt het ook met bakken uit de lucht, dus ik ga straks ook mijn hobbykamertje in :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige winterse vouwkaart Marja, mooie kleuren, plaatje en mallen gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet aan de challenge van Cards2Create>
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterkaart Marja! Heel mooi de wit en grijstinten, mooi model en de sneeuwuil in het ovale frame met de border erboven is zo'n prachtig detail :) Knutselse!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja wat een prachtige winterkaart. Hele mooie winterse materialen heb je gebruikt heel mooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldige leuke winterkaart .Een hoop leuks op te zien.
    gezellig dat je mee doet met de uitdaging bij het Cards & Scrap Blog
    Fijn weekend Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, charmante kaart. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen