vrijdag 30 oktober 2015

Happy Holidays

Hoi allemaal,
Ria welkom op mijn blog leuk dat je me gaat volgen.
Deze keer heb ik een kaart gemaakt na de sketch van Noor &Zo....was er gisteren al aan begonnen vanmorgen nog afgewerkt. Was al vroeg uit mijn bed , moet dat eigenlijk niet doen met een kaart die half af is gaan slapen ..ben er de hele nacht mee bezig geweest. Maar wel een voordeel vanmorgen wist ik precies hoe ik de kaart wilde hebben ...
Heb deze keer weer is een keer voor een 3D plaatje en dp papier gekozen van Marieke ,vind ze altijd erg leuk.De Vierkante mal is van Noor en de bloemen zijn van een Floral punch van Nellie Snellen verder zijn de mallen van Marianne Design. 
Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Noor & Zo # Challenge 6

Leuk dat je even op mijn blog was. Vind het altijd leuk als je een reactie achter laat ,lees ze altijd met heel veel plezier.

11 opmerkingen:

  1. Hoezo verslaafd aan onze hobby, hihi.
    Hij is wel weer erg leuk geworden Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms kan je je zo inleven in een kaart dat je de gedachten niet stil kan zetten. Ik zie de kaart dan al voor mij! Dacht dat ik de enigste was, dus niet...
    Prachtig hoor Marja!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart in mooie warme kleuren. Mooi plaatje, mallen en een schitterende bloementoef!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje heb je ervan gemaakt Marja - prachtig gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt, dan kan je vannacht weer lekker slapen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart Marja! Slaap lekker vanavond :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig Marja, ondanks de weinige slaap vannacht.
    Hoop dat het aankomende nacht beter gaat, ja zal best moe zijn nu.
    Aan je kaart is het niet te zien hoor, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart. Met mooie kleuren en details ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje heb je met die leuke sketch gemaakt Marja....er is zoveel moois op te zien...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie kaart, jammer dat je er niet door kon slapen, maar het resultaat mag er wel zijn!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart en mooie details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen