dinsdag 27 oktober 2015

Hoera een zoon

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik een geboortekaart die ik jullie graag wil laten zien.
Heb hiervoor de mal van de babyfles van DDD gebruikt. Verder zijn de mallen die ik gebruikt heb van Marianne Design ,nog een leuk kantje en een strik erop gemaakt om het af te werken. De mallen heb ik bewerkt met distress inkt plaatje is ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Op de rand nog met letters de naam geplakt.

Achter de ronde mal heb ik nog een labeltje met tekst gemaakt.
Wil deze kaart mee laten doen bij,
Creapaleis #september/oktober Hoera een zoon
Hobby Nu # 54 geboortekaart met speelgoed

Leuk dat je er even was. Vind het altijd leuk als je een berichtje achter laat ,lees ze met heel veel plezier.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    wat is je babykaartje mooi en schattig, leuk model, lief afdrukje en erg mooi afgewerkt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Marja! Heel leuk model en zulke lieve materialen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve babykaart Marja. Je hebt de fles lief en mooi gedecoreerd en de naam erop maakt het altijd persoonlijker. Ik vind dat treintje erbij zo leuk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een lieverdje Marja, het model is zo leuk, lief afdrukje en het treintje is ook zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marja, wat een mooie babykaart in deze vorm en met de mooie mal die je erop hebt verwerkt!! 100% CUTE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi babykaartje is het geworden Marja - superlief en schattig en helemaal toppie gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk babykaartje Marja, wat een schattig modelletje is dat...en ook wat je erop gemaakt is weer geweldig mooi...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen