vrijdag 23 oktober 2015

Hoera ik ben Kampioene!!!

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje afgewerkt voor Claudia onze jongste dochter.
Ze is op 4 oktober nederlands kampioene rallycross geworden ...dus dat was feest voor haar!!
Daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden ..duurde even voordat ik wist wat te maken.
Zij wil er natuurlijk graag haar auto , maar toen ik het af had was ik er toch niet tevreden over dus even opzij gelegd. Nu kreeg ik vorige week nieuwe stempels in de bus ...vond ik deze magnoliastempel wel leuk bij haar passen. Heb de stempel ingekleurd met de kleuren van haar auto , ze slaat op haar handen op haar knieen van blijdschap dat Claudia voorop rijd ,nog wat tekststempels erbij vond ik hem al weer leuker geworden. Claudia was er erg blij mee ...

Heb de stempel ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden
De kleuren die ik gebruikt heb zijn,
Huid 189-132-131
Haar 103-188-280
Kleding 151-274
Schoenen 199

Wil deze kaart mee laten doen bij,
Cards and Scrap  #247 Gebruik tekst stempels op je kaart

Leuk dat je even op mijn blog was.
Vind het erg leuk als je een reactie achterlaat , lees ze altijd met heel veel plezier.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je dochter, wat een leuk afdrukje heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje voor je dochter gemaakt ...volgens mij is dat een leuke sport voor stoere dames...

    Groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je voor deze kersverse kampioene gemaakt Marja, ook jij van harte gefeliciteerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kanjer jouw dochter! Het is echt een stoere sport en een prestatie dat zij NL kampioen is geworden :) Gefeliciteerd! Wat zal je trots zijn op haar :) De kaart die je voor haar hebt gemaakt is ook heel stoer Marja!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je voor je dochter gemaakt Marja - supermooi gedaan. Stoere hobby voor een jongedame en dan nog kampioen worden ook - helemaal te gek!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja, gefeliciteerd met je dochter. Wat een prestatie. Heel goed. En wat heb je een leuke kaart voor haar gemaakt.
    Een hele leuke stempel ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie tekstkaart! Leuk dat je meedoet met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen