maandag 12 oktober 2015

Taart en kadootjes

Hoi allemaal,

Heb in het weekend een kaart gemaakt na het patroon van de challenge van Noor Design. Vond het een hele leuke kaart en wilde hem graag maken ,maar bij mij lukt dat uitsnijden vaak niet goed genoeg na mijn zin. Heb denk ik te weinig kracht in mijn handen dus ga dan vaak scheef of schiet juist weer uit met mijn  mesje ....dus heb mijn man even lief aangekeken en hij heeft het nu voor mij gesneden. Dus nu heb ik de kaart kunnen maken , heb hier voor een stempel ingekleurd vind hem zelf heel leuk bij het dp papier passen is wel een voordeel als je zelf inkleurd . De ronde mal ,kadootjes,coctails,en rand zijn van joy stempel en ballon zijn van marianne design.

 Wil deze kaart mee laten doen bij,
Noor Design #Challenge oktober
Stampin your Way # 33 Verjaardagskaart
Scrap My Dream # Thema verjaardag
Anreda # Thema 2.  2 kadootjes , 2 coctails, 2 keer 2 ballonnen

Leuk dat jullie even kwamen kijken en bedankt voor de leuke berichtjes die jullie achter laten lees ze met plezier.

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt Marja.
    Leuk model ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Mooi dit model en wat een leuk plaatje.
    Gezellig dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig model kaart heb je gemaakt.
    Leuk ook dat je volger van me geworden bent. Ik ben ook gelijk volger van je geworden, kan ik je mooie creaties ook in de gaten houden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje heb je gemaakt met de voorbeeld sketch van Noor...prachtige frisse kleurtjes ook

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Marja, mooi model. Het afdrukje prachtig ingekleurd, mooie malletjes gebruikt en hele mooie kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja het is een prachtige verjaardagskaart! Heel mooi model, mooie kleuren en de stempel is mooi ingekleurd :) Het is inderdaad een voordeel als je zelf de stempels inkleurt. Wat lief van jouw man dat hij de kaart voor jou heeft uitgesneden :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk modelletje Marja en je hebt er een pracht van een kaart van gemaakt - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Marja. Bedankt voor het meedoen bij onze Scrapmydream uitdaging.Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gedaan, mooi kaartje zo, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kaart! Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging bij Scrap my Dream.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen