vrijdag 16 oktober 2015

Tea-Time

Hoi allemaal,

Heb vanmorgen weer heerlijk zitten freubelen. Heb deze keer voor een vintage kaart gekozen.
Bij WLVC was deze keer het thema Tea-Time en ik ben een echte theeleut dus vond dat wel heel leuk om te maken. Het plaatje heb ik ook bij WLVC van het blog gehaald ...vond het zo lief. De mallen die ik heb gebruikt zijn van Joy behalve de klimop onder in de hoek die is van Marianne Design en de plakparels en het leuke stempeltje komen van het boekenvoordeel. Het dp papier komt van de action daar was ik gisteren en hadden ze weer hele leuke blokjes dus heb er meteen maar weer een stel gekocht.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
WLVC  # 55 Tea-Time.
Cards2Create #27 Vintage.
Duymelot # Shabby Chic of Vintage.
De Egel  # Oktober gebruik herfstkleuren.

Leuk dat jullie even op mijn blog waren en dank je voor de leuke berichtjes. Lees ze altijd met heel veel plezier.

17 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje Marja.
    Toevallig heb ik van morgen bij de Action ook verschillende papierblokken gekocht. Mooie tinten hè?
    Fijn weekend.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Marja - supermooi samengesteld en gedaan - ik vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vintagekaart Marja! Het plaatje is inderdaad heel lief en je hebt haar een mooie bestemming gegeven tussen deze prachtige mallen en DP :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Marja! Superliefff!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig kaartje, leuk het hele servies erbij...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vintage kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de challenge van Cards2Create.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geweldig vind ik deze kaart Marja,leuk ook met de rand met kopjes en theepot.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Marja...die rand met theekopjes heb je superleuk gebruikt in dat zwart en dan de theepot in het wit..spreekt me echt aan. Dan die tekst en het bestekje maken het helemaal àf. Een top-kaart...
    Leuk dat je meedoet aan de oktober-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je tea kaartje Marja...prachtig hoe je alles gecombineerd hebt...SCHITTEREND!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja, een prachtige vintagekaart met een schitterend rond frame en een prachtig nostalgisch plaatje, de theepotjes en kopjes border maakt je kaartje helemaal af!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt Marja, leuk dat je meedoet met ons teatime thema. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Marja Wat een schitterende kaart. Leuk zo aan de bovenkant met de rand. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart Marja en wat fijn dat je het plaatje van ons blog hebt gehaald....dan doen we dat toch weer niet voor niets, de plaatjes neerzetten. Het is inderdaad een lieverdje dit....net als je kaartje....prachtig.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC...morgen weer een nieuwe challenge.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marja

    Ik heb uw blog gevonden, heel mooi, ik ga geregeld komen kijken. ik ben ook lid van uw blog geworden. groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige vintagekaart heb je gemaakt. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Alles past perfect bij elkaar ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supersss dat je meedoet met onze 'herfstkleuren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Te gek is je thee kaartje geworden ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen