dinsdag 3 november 2015

De kaarsjes mogen weer aan.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een kerstkaart die ik jullie wil laten zien. Zullen er nu wel meer volgen duurt niet meer zolang en we moeten de kaarten al versturen dus even wat meer kerstkaarten nu ...maar dat vind ik geen straf vind het hele leuke kaarten om te maken.
Vandaag heb ik de trapjeskaart gemaakt van Crea Lies , vond die al zolang leuk en nu heb ik laatst op de beurs de mal aangeschaft .
Heb een stempel van Daisy ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Verder heb ik mallen gebruikt,ovaal , ster ,sneeuwvlok,kerstboom ,kerstbloemen,label en de klok allemaal van Marianne Design .
Voor de geborduurde mal en dp papier is van Joy en de letters kerst zijn van Nellie Snellen. Heb de randen afgewerkt met distress inkt en op de bloemen nog een plakparel om het mooi af te werken.
Wil deze kaart mee laten doen bij,
addicted-to-stamps #112 Things with wings
HobbyVision #43 Kerst
Kleuren met potloden # 16 Kerst
Scrapping4funChallenges #53 Non traditonal christmas colors

Leuk dat je even op mijn blog was. Vind het altijd leuk als je een reactie achter laat , lees ze altijd met heel veel plezier.

18 opmerkingen:

  1. hij is heel mooi geworden. leuke mal is het! groetjes Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooierd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Marja, dat modelletje wil ik ook nog uitproberen. Prachtig gedecoreerd en een lief afdrukje ingekleurd. Dank je voor je deelname aan de challenge van Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is prachtig Marja,
    mooi geborduurd en gekleurd, veel mooie mallen gebruikt..het ziet er super uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dit is weer een hele mooie kaart Marja.
    Leuk zijn die mallen van Crealies he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card love the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Marja! Je hebt jouw nieuwe mal leuk verwerkt zo en het stempeltje is mooi ingekleurd :) Ik vind het ook leuk om kerstkaarten te maken. Heerlijk met kerstdeuntjes in mijn hoofd hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Marja, mooie kleur plaatje en model, complimenten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart,Marja.Leuk model een heel mooi geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart met mooi kleuren en details☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful! Thanks for joining at ATSC: Things with Wings
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt deze trapjeskaart Marja...zeker met al die geweldige accentjes erop een genot om naar te kijken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Marja. IK hou wel van DenD. Heel erg mooi gemaakt. Leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke trapjes kaart heb je gemaakt mooi kleurtjes en de schattige Daisy (ben nou eenmaal fan van Don en Daisy)
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje!!!
    Gezellig dat je meedoet aan de kerstchallenge bij Kleuren met Potloden en veel succes!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great design and color!Thanks for playing along with us at Scrappind4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a pretty shaped card you made! I like your beautiful colouring :-))
    Thank you for entering at Scrapping4Fun this time, Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen