donderdag 19 november 2015

Dreaming of a white Christmas.

Hoi allemaal,

Vandaag is het donderdag dus heb ik weer een kerstkaart.
Heb er de sketch van Noor voor gebruikt ...vond het nog niet zo'n makkelijke om er iets leuks van te maken. Maar na wat denken en schuiven is het me denk ik toch wel gelukt. Had laatst dit knipvel en dp papier van Marieke gekocht , vind dat altijd zulke leuke poppetjes dus die wilde ik gebruiken. Heb er boven nog de ijsrand en wat sneeuwvolkjes bij geplakt heb op dat alles nog glitter gestrooid ...is jammer genoeg niet zo goed te zien op de foto. De randen heb ik bewerkt met mijn distresser en distress inkt vintage photo.
De ijsrand en de sneeuwvlokjes zijn van Marianne Design. Nog twee leuke tekststempels erop toen vond ik hem wel af...


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52 weeks to Christmas  # week 47
Noor & Zo  # Challenge 7
De Egel # 11 Kerst
Creapaleis  # Kerst /Oud en Nieuw

Leuk dat je even op mijn blog was. Vind het altijd leuk als je een berichtje achter laat lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

17 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje Marja.
    Ik ben ook gek op deze poppetjes.
    Je hebt er een leuk geheel van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Marja! Prachtig opgebouwd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja Wat een leukerd. Heel erg mooi gemaakt in deze kleuren. Je kaart van hieronder is ook enig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah...wat een lief winters kerstkaartje, Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht van een kerstkaart Marja - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    Wat een mooie leuke kerstkaart Marja.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gelukt zeg die sketch,
    wat een mooie en gave kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel (kerst)}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja,
    je hebt er iets moois van gemaakt, de sketch oogt een beetje druk, wat heb je een leuk plaatje gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart hoor!
    alles past mooi bij mekaar, plaatje, kleurtjes, sneeuwembossing en sneeuwsterren!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kerstkaart Marja...prachtig in die zachte kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart met mooi DP, en een heel mooi plaatje. Ook de gebruikte malletjes maken het tot een prachtig geheel!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje, leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige sfeervolle kaart Marja.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen