maandag 23 november 2015

Fijne Kerst.

Hoi allemaal,

Gisteren nog maar een kaartje gemaakt , ze hadden hier allemaal dingen te doen dus ben ik ook maar aan het hobbyen gegaan.
Heb een kaartje gemaakt na de sketch van Cards en Scrap ...gewoon een eenvoudig kaartje maar niet minder leuk.
De ronde mal is van Marianne Design de kertsbloemen zijn van een floral punch nog wat plakpareltjes in de hoeken ....het is voor mij een heel leeg kaartje geworden. Vind ik vaak veel moeilijker te maken als de hele volle kaarten ....meen altijd dat het vol moet . Er ligt ook nog altijd een heleboel op tafel wat er echt niet meer oppast ,mijn papier is altijd te klein haha..

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Cards en Scrap  # Kaartenuitdaging 249

Leuk dat je even hier was, vind het altijd leuk als je een reactie achter laat lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooi hoe de sketch gebruikt heb.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kerstkaartje Marja! Heel mooi hoe je de sketch hebt verwerkt :) Ik ben juist nooit zo goed in het 'vol plakken' van kaarten. Niet dat ze leeg zijn bij mij hoor hihi maar bijvoorbeeld bij vintage kaarten vind ik het wel lastig. Deze kaart is precies goed ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    je hebt een mooie kaart volgens sketch, soms is het best wel moeilijk om een niet zo volle kaart te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje met wel hele schattige kerstuiltjes Marja ...leuke sketch gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje met het schattige uilenplaatje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart heb je weer gemaakt Marja. Deze sketch komt zo prachtig uit bij je gebruikte mallen, bloempjes en het plaatje, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kerstkaartje is het geworden Marja - ik vind hem net goed: niet te vol en niet te leeg - het perfekte plaatje dus ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en door het plaatje lieve kerstkaart Marja. Lieve bloemetjes heb je gemaakt..mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje in deze traditionele kerstkleuren!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen