donderdag 12 november 2015

Gezellige feestdagen

Hoi allemaal,
Gisteren toch maar de kaart afgemaakt waar ik zaterdag al aan begonnen was ...wou niet helemaal lukken zoals ik dat wou.
Vond de digi te groot dus die heb ik weer opnieuw wat kleiner afgedrukt en opnieuw ingekleurd ..vond ik het al iets beter . Ben weer opnieuw met mijn mallen aan het schuiven gegaan ...totdat ik tevreden was.
Wilde een kaart maken met het boek van DDBD ...heb die mal al een paar keer gebruikt ,maar vond het altijd maar een plat boekje worden wilde het deze keer meer een echt boek laten lijken. Heb de blz wat opgebold in de hoeken wat gekreukeld en heb het alleen in het midden vast gemaakt zodat de blz los van elkaar zijn ...wel jammer dat je dat op de foto niet zo goed ziet.
Heb de sketch van DDBD gebruikt. De ster en de kerstbloem en de sneeuwrand zijn van Marianne Design ,de teksten en het frame zijn van joy nog wat losse sneeuwvlokjes erbij geplakt. Verder heb ik de randen besmeerd met witte gesso om een winters effect te krijgen. Nog een staander van Marianne Design erbij gedaan zodat de kaart blijft staan.

Wil deze kaart mee laten doen bij,
52 weeks to Christmas # week 46
MBDG #Anything goes wintertime
DDBD #Challenge 9

Leuk dat je even op mijn blog was. Bedankt voor de leuke berichtjes lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

20 opmerkingen:

  1. toffe, mooie kaart in dit modelletje en de paars/blauwe kleurtjes!
    Zie dat ik niet de enige ben met problemen met de grootte van digi's. Ik vind het ook altijd zo moeilijk in te schatten hoe groot je ze best maakt...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie boekkaart geworden, Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, mooi in die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja ja dat kan best lastig zijn om een digi op juiste grootte te printen. Wat dat betreft zijn clearstamps of houten stempels veel fijner. Het formaat van de digi is mooi zo vind ik en je hebt haar mooi ingekleurd! Heel mooi model en de omgeslagen hoekjes van de bladzijden zijn een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marja! Dat vind ik ook het nadeel van digi's. Je krijgt ze bijna nooit zo als je ze hebben wilt.
    Maardie van jou is supergeslaagd!
    Lieve groetjes, Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    je hebt een mooie boekkaart gemaakt, ik vind de digi qua formaat wel mooi passen, je hebt veel mooie mallen gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er echt iets moois van gemaakt. Ook ik heb er problemen mee, je kan het zo moeilijk inschatten.
    Verder leuke kleurtjes !!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat boek nu wel naar je zin gelukt is Marja. Ik vind 'm héél mooi. Die kleurtjes zijn lief en leuk zoals je die tekst aan de zijkant verwerkt hebt. De digi heb je mooi ingekleurd en je hebt ook nog prachtige sierlijke stansen gebruikt. Diegene die dit ontvangt zal er vast een mooi plekje voor weten denk ik zo..:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marja
    Je boekkaart is prachtig, ondanks dat hij niet vlotte zoals jij zegt,je hebt weer mooi gekleurd, en prachtige accenten.
    Dank je wel voor het meedoen bij MBDGD.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kaartje marja...je heb die leuke digi weer heel mooi ingekleurd en het papier is ook heel leuk...ook ik heb dat blokje en vandaag mijn kerstkaartje mee gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is een mooie kaart geworden leuk die boekvorm
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marja,

    Wat leuk dat je me bent gaan volgen en je ziet het, ik breng direct een tegenbezoekje! Zo te zien ben je nog maar net aan je blog begonnen maar wat maak je een prachtige dingen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook dit is weer zo'n leuke kaart. We waren een midweekje naar Zuid Limburg, dus vandaar dat ik nu pas reageer op je kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi,
    Wat een geweldig boekje! En de kleuren combi vindt ik ook supers.
    Ik wil je dan ook bedanken voor het meedoen bij *My Besties Dutch Girls Designs*

    Lieve gr Anja (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creatie Marja, mooie kleurencombi! Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch Girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt!
    Super!
    Heel erg bedankt voor het meedoen bij MBDGD .

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen