maandag 2 november 2015

Halloween

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een Halloween kaart ....was een hele opgave ben niet zo van Halloween. Maar mocht gastdesigner zijn bij KIC en daar vroegen ze om een Halloween kaartje.
Ben even tussen mijn knipvellen aan het zoeken gegaan ,vond ik nog een knipvel van Yvonne . Heb er de pop-up mal van Nellie Snellen voor gebruikt verder nog afgewerkt met wat blaadjes en een egel..

 Wil deze kaart mee laten doen bij,
Knutsels en Kadootjes #28 Herfst/Halloween.

Ik zag dat ik twee keer de 1e plaats heb gehaald met mijn kaarten,
Hoera een zoon! en mijn Herfst/Verjaardagskaart

Leuk dat je even op mijn blog was. Vind het altijd leuk als je een reactie achter laat ,lees ze met heel veel plezier.

8 opmerkingen:

  1. een griezelig lief kaartje! gefeliciteerd met je 1e plaats .. groetjes Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spookachtig mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    je hebt wel een heel leuk plaatje gebruikt, Halloween zegt mij ook niks, je kaartje is leuk geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja je schrijft dat je niks hebt met Halloween maar je hebt een super leuke Halloween kaart gemaakt! Het plaatje is zo lief, mooi DP en leuk opgebouwd! Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap en jouw winnende kaarten! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi marja,
    wat een gaaf kaartje! Zo grappig, ik heb ook niks met Halloween, maar sommige kaartjes zijn zo leuk! Deze is ook top!
    Dank je voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie papiertjes en een leuk plaatje maken je Halloween kaart prachtig Marja, het is je goed gelukt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met heel mooi gekleurd papier en een heel leuk plaatje, top gedaan Marja!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart Marja.
    Ik heb ook iets met Halloween, maar je hebt wel een mooie kaart er van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen