maandag 30 november 2015

Heel veel beterschap.

Hoi allemaal,

Welkom Anita leuk dat je me gaat volgen.

Vandaag heb ik een beterschapskaart gemaakt ...even iets anders tussendoor.
Heb het plaatje weer van het blog van wlvc gehaald , daar staan vaak leuke plaatjes tussen. Dit vond ik ook weer zo'n lief plaatje dat ik er een kaart mee wilde maken.
De mallen en stempel die ik gebruikt heb zijn allemaal van Joy. De randen heb ik bewerkt met vintage photo.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
WLVC #58 Beterschap

Leuk dat je hier even was. Bedankt voor de leuke reacties die jullie achter laten ,lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

19 opmerkingen:

  1. Het is een beauty Marja. Je hebt hele mooie sierlijke stansen gebruikt, mooi dp en prachtig kant. Als ik zo'n beterschapskaart kreeg zou ik ererg mee in mijn sas zijn:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, sprakeloos mooi...SCHITTEREND!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer schitterend Marja.
    En je hebt de mallen mooi verwerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige sfeervolle vintage beterschapskaart!
    Super mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    je hebt een schitterende kaart gemaakt, mooi van kleur, heel leuk plaatje en veel mooie stansen gebruikt, leuk kantje ook,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend vintagekaartje Marja...een super schattig plaatje en zeker met al die prachtige stansjes maakt het weer tot ee top kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja wat een prachtige beterschapskaart heb je gemaakt. Heel mooi in de vintagestijl. Heel mooie mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BERE-LEUK en beary-sweet zo in het roze Marja!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige vintage kaart en ik vind het plaatje zo lief!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige beterschapskaart Marja, ook de kleuren zijn zo sweet.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje ! Dat is inderdaad een heel leuk plaatje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart met een aandoenlijk lief plaatje. Prachtige kleuren, mooie mallen en mooie kantjes, top gedaan hoor Marja !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dotje......geweldig leuk en zo lekker roze....daar ben ik dol op. Superleuk gemaakt en fijn dat deze mee mag doen aan onze challenge bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Marja! Wat een prachtige beterschapskaart! Zo schattig die teddybeer in verband, super mooie kleuren, mooi model en super mooi kant! Als je deze kaart mag ontvangen als je ziek bent vrolijk je meteen een beetje op :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje heb je ervan gemaakt Marja - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, zo mooi in die kleuren, al die sierlijke mallen en dan die lieve beer. Hij is schitterend.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Marja! Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superveel te zien op je mooie kaart Marja, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen