vrijdag 27 november 2015

Hoera 30 jaar!!

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een mannenkaart ....de vriend van sandra werd 30 dus daar moest een kaartje voor gemaakt worden. Zoals gewoonlijk weer op het laatste nippertje , mannenkaarten stel ik altijd uit en al maak ik er ooit een stel op voorraad zijn ze meteen weg dus dat schiet ook niet echt op ..
Heb voor deze kaart de sketch van cheerful sketches gebruikt een digi ingekleurd en er moest natuurlijk 30 op de kaart komen ...had deze houten cijfers laatst een keertje bij de action gekocht met vintage photo de cijfers donker gemaakt als versiering nog wat tandwielen op de kaart geplakt...
Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Cheerful Sketches  # Novemberchallenge

Leuk dat je even op mijn blog was. Bedankt voor de leuke berichtjes lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. zal vast in de smaak vallen! Toffe combinatie van digi, papiertjes, kleurtjes! Leuk idee om de houten cijfers zo bij te kleuren!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaart. Lekker steor in deze kleuren, radartjes en stempel ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoer kaartje Marja! Ik vind ze altijd heel lastig om te maken maar jij bent er heel goed in :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stoere kaart Marja.
    En gefeliciteerd natuurlijk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is echt leuk Marja, ik hou wel van stoere mannenkaarten!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een echte mannen kaart! stoer! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi mannenkaartje Marja....een stoer plaatje erop en met die cijfertjes erop ....KNAP gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere mannenkaart, heel mooi in de bruintinten. En wat een leuke digi. Wat heb je al prachtige kerstkaarten gemaakt. Ik ben volger geworden dan kan ik ook je nieuwe creatie's zien.
    groetjes Angelique (annigide.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er super uit Marja - leuke digi en ik vind je kaart super geslaagd.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, Marja!! De sketch is duidelijk zichtbaar!! Dank je wel voor je tweede bijdrage op het blog van Cheerful Sketches!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stoere kaart Marja!
    Leuk die stenen achtergrond!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stoer kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuk kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen