dinsdag 17 november 2015

Kadootje.

Hoi allemaal,

Kreeg de vraag of ik iets kon maken om met een verjaardag kado te geven waar ze een kleinigheidje in kon doen....dat vond ik natuurlijk wel leuk om te doen. Dus ik heb haar zelf een digi uit laten zoeken en even gevraagd wat ze leuk vond. Ze wou graag iets voor iemand die van tuinieren houd en dan een beetje in herfstkleuren. Verder mocht ik zelf weten wat ik ervan ging maken...
Heb weer gekozen voor een DDBD mal van een doosje/bakje.
De digi heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Verder heb ik het hele doosje nog vol geplakt met allerlei mallen en als versiering nog wat losse blaadjes opgeplakt ..

Hier nog een paar foto's van de zij en achterkant want ook die heb ik lekker vol geplakt..
Met een boom en kruiwagen vol bladafval egeltje erbij
 op de zijkanten nog een paar paddenstoelen en een bladhark , heb rondom het hele doosje een grasrand van Joy geplakt. Verder zijn alle mallen die ik gebruikt van Marianne Design en Joy.

Wil met dit doosje mee doen bij,
Knutsels en Kadootjes  #29 alles behalve een rechthoek of vierkant

Leuk dat je even kwam kijken ,vind het altijd leuk als je een berichtje achter laat lees ze met veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk cadeaudoosje Marja...en aan alle kantjes hele leuke herfstaccentjes erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marja wat is dit enig!! Ik denk dat de opdrachtgeefster haar ogen kon niet kon geloven dat je er zo iets leuks van hebt gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi gemaakt Marja en de afwerking is helemaal top...de opdrachtgeefster zal zeker in haar nopjes zijn..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waanzinnig leuk cadeaudoosje Marja! Je hebt alles uit de opdracht zo mooi verwerkt en de digi is heel mooi ingekleurd :) Ik denk dat de opdrachtgeefster super blij is met dit prachtige doosje!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi doosje, prachtig gescrapt met heel veel mooie details. Wat er ook in gedaan word, het kan niet meer stuk met zo'n mooie verpakking!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke doosje heb je gemaakt, heel toepasselijk aangekleed met tuinspullen, erg leuk !
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk doosje Marja. En ik vind die hark zo gaaf.
    Een mooi geheel heb je gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is dit leuk gemaakt zeg!
    Mooie combi van kleuren en materialen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wat een mooi doosje is dit geworden. Heel veel leuks om naar te kijken.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen