vrijdag 20 november 2015

Kerstmuisje.

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaarten.
Welkom Doris leuk dat je me gaat volgen .
Heb nog maar een kerstkaart gemaakt , deze keer heb ik de sketch van het hobbyjournaalblog gebruikt.
Heb voor deze kaart alleen maar spulletjes gebruikt van Yvone Creations.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Hobbyjournaal  #11 November

Leuk dat je hier even was en fijn als je een berichtje achter laat lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Marja - een supermooi geheel.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    ik ben al huppelend door blogland op je blog terecht gekomen, wat maak je mooie kaarten ! Ik ben volger bij je geworden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Marja! Heel mooi hoe je de kleuren hebt verwerkt :) Prachtige kaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooierd, leuk met die beestjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zowel gisteren als vandaag heel leuke kerstkaarten Marja, wat zijn dit schattige hertjes!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je kerstkaartje Marja....super leuke accentjes erop....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. De sketch heb je heel leuk verwerkt met mooie materialen en details ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,
    Wat een prachtig kaartje zo een leukerd met de stempel muis .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart Marja.
    Wat een leuk embossingstencil met die tekst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen