vrijdag 13 november 2015

Let it snow.

Hoi allemaal,

Vandaag nog maar een kerstkaart gemaakt...heb er nog wel een paar nodig.
Soms denk ik wel ik maak er veel te veel werk van , sommige waarderen dat wel maar denk dat er ook zijn die het niet uitmaakt. Krijg ieder jaar ook minder kaarten lijkt wel, sturen ze vlug een berichtje over de computer ...daar vind ik nu weer niks aan.
Voor deze kaart heb ik de sketch gebruikt van cheerful sketches, heb er het vierkant van DDBD gebruikt.
De sterrenrand is van Joy en de kerstbloemen en labeltje zijn van Marianne Design. Nog wat sneeuwvlokjes erbij geplakt als versiering. Stempel heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.





Deze kaart wil mee laten doen bij,
Cards2Create  # 28 Muziek
KIC # 72 Kerst
Cheerful Sketches #11 November

Dank je wel voor jullie leuke berichtjes voor mijn vorige kaarten heb ze weer met heel veel plezier gelezen.
Lieve groetjes Marja



19 opmerkingen:

  1. hele leuke kaart Marja!
    ik ben ook altijd blij met de 'ouderwetse' papieren kerst- en nieuwjaarswensen. Die hang ik op aan een draad die we tussen de muren spannen, en ik geniet er telkens van om al dat moois te zien hangen!
    groetjes en fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    ..en ik moet er alsmaar meer maken, het is ook wel heel leuk om kerstkaarten te ontvangen..
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje marja, heel lief plaatje erop en ook een leuke sketch gebruikt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart Marja! Ik maak er alleen maar heel veel werk van voor de mensen die het waarderen (hoofdzakelijk dus de blogdinnetjes!!) en de anderen krijgen een snelle kaart die met evenveel liefde is gemaakt maar daar verdoe ik al mijn energie en mooie spulletjes niet meer aan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart Marja.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches
    Bernadet
    *Cheerful Sketches DT*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie en leuke kerstkaart! dankjewel voor je deelname aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie, warme en gezellige kerstkaart Marja! Ik ben het met je eens dat de kaarten versturen steeds meer tot het verleden lijkt te horen en dat mensen het via de What's App of het internet doen. Ik vind kerstkaarten juist ontzettend leuk om op te hangen of neer te zetten en ik geniet er vooral van als het zelfgemaakte kerstkaarten zijn :) Ik denk dan ook dat blogdinnetjes het het meest zullen waarderen omdat zij weten hoeveel tijd en creatieve energie het kost om kerstkaarten zelf te maken.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Marja,
    Je kaart ziet er weer prachtig uit. Ga vooral door hoor met kerstkaarten maken hoor,veel leuker en persoonlijker dan een mailtje. Ik ben het helemaal met je eens.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dit is echt kerstmis! Mooi hoor!
    Jammer inderdaad dat er steeds meer mensen geen kaarten meer sturen, ik vind het zelf altijd zo gezellig om ze allemaal op te hangen! Zelf kijk ik wel naar wie ik wat stuur, want niet iedereen heeft in de gaten dat er toch een hoop tijd in gaat zitten!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattig kaartje die stempeltjes zijn zo lief wil hem ook nog een keer kopen ja het is jammer dat er steeds minder kaarten worden verstuurd ik vind zo'n zelfgemaakt kaart toch altijd een stuk persoonlijker
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart mooie warme kleuren. En ik stuur inderdaad ook lang niet meer naar iedereen mijn mooiste creaties. Sommige mensen waarderen het wel maar lang niet allemaal.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart. en Wat een leuke stempel. Ik kijk ook altijd na wie ik een hele mooie of een simpelekaart stuur. Er zijn idd mensen die het ernorm waarderen en andere vinden het kinderwerk en halene hun neus ervoor op. Maar ik stuur wel iedereen een kaart die ik zelf gemaakt heb. ☺
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Marja, mooi ingekleurd stemepltje, mooi papier en een mooie vorm!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Bedankt voor je deelname aan onze muziekchallenge bij Cards2Create. Succes!
    Kitty DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi!!! Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kerstkaart in een leuke vorm en heel fijn dat je gebruik hebt gemaakt van onze sketch.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Cheerful Sketches.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een prachtige kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattig, sfeervol kerstkaartje!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen