zondag 29 november 2015

Thee/Mercidoosje

Hoi allemaal,

Eerst wil ik Angelique welkom heten , leuk dat je me gaat volgen.

Vanmiddag heb ik een thee/mercidoosje gemaakt, dat was deze maand de challenge bij Noor Design.
Heb er een kerstdoosje van gemaakt ...kan ik er iemand mee verrassen met de kerst.
De sneeuwvlok boven op het doosje en de ijsrand binnen in het doosje zijn van Marianne Design, de sterrenrand is van Joy en de kerstbloem en het plaatje zijn van Yvonne creations.

Het is vandaag erg donker weer dus de foto's zijn niet zo mooi. Heb er meerdere gemaakt een is eigenlijk te licht en de ander te donker....dus de kleuren komen helaas niet zo mooi over.

Deze kaart/doosje  wil ik mee laten doen bij,
Noor Design  # Challenge 30

Leuk dat je even op mijn blog was. Bedankt voor de leuke berichtjes die jullie achter laten,lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.


10 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Wat een mooi leuk theedoosje ,mooi papier heb je gebruikt prachtig geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je lieve compliment op mijn blog ik vind jou kaarten ook prachtig en wie weet kunnen we elkaar inspireren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zien ze je maar wat graag mee aankomen Marja, mooi en lekker!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er mooi uit, ik heb het patroontje ook aangevraagd.
    Mooi in die rode kleur en het hondje is schattig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel mooi uit Marja en wat een heerlijke inhoud,
    het was echt freubelweer vandaag,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    je kaart is prachtig !
    Ja goede foto's maken vind ik ook erg moeilijk momenteel !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mercidoosje is altijd leuk om te maken en zeker ook om te krijgen......
    Hij is weer erg leuk Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig doosje met mooi papier mallen en plaatje. En de inhoud liegt er ook niet om, mmmmm !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig doosje heb je gemaakt
    je zal het maar krijgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja ondanks de 'slechte' belichting van de foto's zien de kleuren er heel mooi uit :) Prachtig doosje! Heel mooi de ijspegels aan de binnenkant, super lief plaatje, prachtige sterrenborder en Poinsettia! Hier ga jij iemand heel blij mee maken :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen