maandag 7 december 2015

Daisy doet kerstinkopen.

Hoi allemaal,

Heb van het weekend nog maar een kerstkaartje gemaakt , denk wel dat ik er genoeg heb maar vind het nog steeds leuk om ze te maken en meestal heb ik er toch meer nodig als ik denk. Dochters komen meestal als ze eraan denken van mam heb je nog kaartjes voor me ...die verwachten gewoon dat er hier altijd voldoende kaartjes zijn. Is eigenlijk ook altijd wel zo , vind het alleen maar leuk dat ze graag mijn kaarten versturen en ik maak ze graag .

Deze keer heb ik een stempel van Daisy ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Ben deze keer voor de kleur paars en blauw gegaan . De sterren op mijn ondergrond papier heb ik gemaakt met een stencil van craft liners. Heb de sketch van cheerful sketches gebruikt. De mallen die ik gebruikt heb zijn allemaal van Marianne Design.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Kleuren met potloden # challenge 16
Don & Daisy # 27 kerst komt eraan.
Marianne Design Kreadiva's  # Challenge 16
Marianne Design Diva's # gebruik minimaal 2 mallen van MD
Craftliners #21 Kerst
Scrapping4fun #55 Anything goes +digi
Cheerful Sketches # 12 December

Leuk dat je even op mijn blog was. Bedankt voor de leuke berichtjes lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

22 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart Marja.
    Mooi met dat paars en blauw.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat herkenbaar onze oudste dochter komt ze hier ook altijd weghalen,onze jongste heeft er niks mee. Voor ons lekker fijn kunnen we nog wat meer maken en leuke spulletjes kopen natuurlijk.is een goed excuus toch!haha.
    Ik vind je kaart super leuk mooi de blauwe Daisy.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi hoor!! gezellig dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan schrijf je op mijn blog dat je moet gaan oefenen met inkleuren?? Daisy ziet er gewoon super uit en je gekozen kleuren vind ik enig Marja!! Tof dat je dochters ook graag jouw kaartjes versturen, dat maakt het allemaal nog leuker om te freubelen!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge, veel succes!!

    xx Irene (D&D DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marja!!! Mooie kleuren gebruikt, ze heeft flink inkopen gedaan zeg, komt bekend voor...hihi.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een plaatje Marja! De kleuren zijn prachtig is eens wat anders dan de traditionele kleuren.
    Blijft leuk toch om kerstkaartjes te maken, mij vervelen ze nog echt niet.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Marja. Vooral deze kleuren. Erg mooi gemaakt. Daisy blijft ook een leukerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Marja,
    heel mooi ingekleurd en de kleuren van je kaart zijn super...
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jouw dochters graag jouw zelfgemaakte kaarten willen versturen Marja! Dat is echt een compliment voor je werk vind ik :) Heel leuk kerstkaartje heb je gemaakt en de kleuren blauw/paars zijn een mooie combi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic card! I like your beautiful colouring :-))
    Thank you for playing along in the Scrapping4Fun Challenge!
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kerstkaartje Marja...heel mooi ingekleurde Daisy...en de kleuren matchen ook heel mooi samen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kerstkaart in blauw/paars, je hebt Daisy prachtig ingekleurd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend mooie kaart Marja!!
    Leuk met het paars.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Marja!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje geworden en leuk dat je mee doet met de Challenge op de Don & Daisy blog.
    Groetjes van Judith Don en Daisy team

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig winters kaartje Marja!!
    Gezellig dat je meedoet met de sterrrenchallenge bij KmP en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met deze schattige Daisy.
    Leuk dat je meedoet deze maand mrt onze challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    Supertoffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Scrapping 4 Fun.

    grtjs
    Claudia
    DT Scrapping 4 Fun
    knutselmeisjes.blogspot.Be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schat van een kaart.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super kaartje zeg! erg mooi gemaakt. Bedankt voor het meedoen op het cheerful sketches challenge blog.

    groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind je kaart nog steeds schitterend!
    Super dat je met deze prachtige kaart ook meedoet aan de challenge bij Craftliners en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superschattig kaartje Marja.
    Bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen