donderdag 31 december 2015

Happy New Year

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik mijn laatste kaart voor 2015 daarmee wil ik jullie allemaal een Happy New Year wensen!
Heb nu ongeveer een half jaar mijn blog waar ik heel veel plezier aan beleef ,waar ik jullie leuke berichtjes met heel veel plezier lees .Bedankt daarvoor!
 
Wens jullie allemaal een fijn uiteinde en de beste wensen voor 2016!!

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52 weeks to christmas  # week 53
Knutsels en Kadootjes #12 Kersbingo plaatje/groen/lint
KIC #75 Kerst

Fijn dat je even op mijn blog was.
Bedankt voor de leuke berichtjes lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

18 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt Marja.
    En we gaan volgend jaar weer gewoon verder :)
    Jij ook een fijne jaarwisseling de beste wensen voor 2016.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige afsluiter van het jaar Marja!!
    Fijne jaarwisseling!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marja. Heel mooi gemaakt met de glazen. Een idee! Een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2016. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super deze kaart!

    Hele fijne jaarwisseling en een prachtig 2016!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige Nieuwjaarskaart Marja en ji ook de aller beste en creatieve wensen voor het nieuwe jaar!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja bloggen is echt leuk he Marja en jij hebt je plekje in dat half jaar helemaal gevonden en bent een van de trouwe gezellige volgers! je kaart is enig en ook ik wens je een heel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, erg mooie kleurcombinatie.
    Prettige jaarwisseling en een goed 2016.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,
    als afsluiter een prachtige Nieuwjaarskaart gemaakt..fijn dat je je plekje hebt gevonden in Blogland,
    fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige afsluiting van dit jaar Marja! Ik heb sinds een jaar mijn blogje en ik beleef er ook zoveel plezier van :) Bloggen is zo leuk en gezellig vind ik! Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi bruisend nieuwjaarskaartje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC, ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi creatief 2016 toe. Groetjes Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je heb 2015 afgesloten met een prachtig kaartje Marja....
    GEWELDIG...
    en ook voor jullie een heel voorspoedig, gezond en zeker een creatief jaar toegewenst
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de kerstchallenge van Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart voor de laatste dag van het jaar! Nog de beste wensen voor 2016! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi Nieuwjaarskaartje !
    Die glazen vind ik erg leuk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en toepasselijk laatste kaart heb je geplaats. Ik wens jou en je familie in 2016 het aller beste toe
    Groetjes, anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja Marja, bloggen is fantastisch leuk hé! ik zit ook nog maar van eind december 14 in blogland maar geniet er ook met volle teugen van. Ondertussen al een paar blogsters in het echt ontmoet, ook zo tof!
    jouw kaartje is weer fantastisch mooi!
    lieve groetjes, en beste wensen voor een prachtig en creatief 2016!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart,mooi met die glazen en het bijpassende plaatje. Ik blog nu zo'n negen maanden en vind het ook heel erg leuk.
    Mogen het komende jaar nog veel mooie dingen maken en genieten van al het moois wat langs komt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen