maandag 28 december 2015

Ik vind je lief.

Hoi allemaal,

Vandaag nog maar een kaart met de mooie knipvellen van Nellie Snellen.
Heb het patroon van de challenge van Noor Design gebruikt....het was even een werkje maar wel heel leuk om te doen.
Alle mallen die ik gebruikt heb zijn van Joy ,hartje van de action bloemetjes uit de voorraad. Heb de randen dit keer bewerkt met distress inkt pumice stone 

De binnenkant van de kaart de labels zijn van MD ,vlinder en rand met hartjes zijn van Joy en de bloemetjes zijn van een floral punch.
Heb nog geen tekst op de kaartjes gestempeld ....doe ik als ik de kaart ga versturen.
Ik had in gedachten toen ik de kaart maakte om hem te maken voor een 50 jarige bruiloft ...maar nu zeggen ze hier dat het niet kan met dit plaatje....ik vond het wel lief.
Dus nu kijk ik nog wel na wie ik de kaart ga versturen.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Noor Design # December Challenge
WLVC  #60 Children

Fijn dat je even kwam kijken.
Bedankt voor de leuke berichtjes ,lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Marja.
    Zelf vind ik het wel kunnen voor een 50 jarige bruiloft, maar kan me hun reactie ook wel begrijpen. heb ik hier thuis ook wel eens ;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Marja!
    Ach, het bruidspaar ia toch ook jong geweest!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marja. De kaart hieronder is ook prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig bruidspaartje op je kaart, heel mooi gemaakt, erg leuk model, ik heb het ook eens gemaakt..het kan prima voor een 50-jarig huwelijk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is een schitterend kaartje voor een 50 jarig huwelijk Marja, heel mooi modelletje en een super schattig plaatje gebruikt...ook ik vind het best kunnen....niks mis mee..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Marja! Schitterende jubileumkaart! Zo mooi en zo romantisch! Die vindt wel een bestemming ;) Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooi kaartje en wat een gaaf openklapsysteem! Heel mooi gemaakt.

    Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij WLVC! Gaan tot een volgende keer!

    Lieve groet, Nicolette (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En hier ben ik nog een keer....deze keer om je 2e bijdrage te bewonderen. Dit modelletje zag ik net ook langs komen...prachtig is het hè en je hebt er een beauty van een kaart van gemaakt. Supers om je voor de 2e keer in het rijtje van WLVC te zien staan en dan hoop ik natuurlijk dat je volgend jaar ook weer van de partij zult zijn. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Marja, een hele proffesionele kaart heb je ervan gemaakt met het flapje en al die mooie borders, en van het plaatje smelt ik helemaal weg hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marja! Heel mooi modelletje en mooi plaatje .Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Marja! Dit is echt prachtig! Wat een super mooi geheel en zo leuk zeg met die flapjes en pocket. Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n mooi modelletje ! Je hebt er een prachtkaartje mee gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen