maandag 14 december 2015

Kraft en roze

Hoi allemaal,

De kerstkaarten zijn geschreven en op de post , ik had er genoeg voor dit jaar er ligt nog een stapeltje waar dochters hun kaarten uit kunnen kiezen dus die ik nu nog maak zijn voor volgend jaar. Vind het toch wel leuk om in deze tijd kerstkaarten te maken dus ga gewoon nog even door.
Man ging gistermiddag de kerstboom zetten dus het hele huis overhoop ...doet de kerstverlichting het niet meer . Dus vandaag eerst na de winkel om kerstverlichting te kopen ...en ja dan zie ik weer vanalles om het in huis gezellig te maken dus kwam weer met een volle tas thuis haha..

Vandaag geen kerstkaart maar een vintagekaart in kraft en roze...het roze is een beetje fel maar mijn lichtere kleur was op maar deze kleur paste toch ook wel bij het plaatje vond ik.
Heb een wat oudere mal van Marianne gebruikt aan de zijkant ,heb hem al heel lang niet meer gebruikt,het vogelkooitje ,vlinder, hoekmal en het randje zijn van Joy de verdere mallen die ik gebruikt heb zijn van Marianne en de bloemetjes zijn gemaakt met een floral punch.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
WLVC #59 Kraft en roze.
Cards2Create  #Bye Bye challenge
AnMa Creatief #51 Alles mag

Leuk dat je even op mijn blog was. Bedankt voor de leuke berichtjes lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

17 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon roze kaartje Marja en zulke mooie mallen gebruikt!
    Ook ik ga gewoon door met kerstkaarten, zeker in de koude maanden lukt dat prima want zodra het lente wordt heb ik er niet veel zin meer in!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart ik heb nu ook genoeg kerstkaarten en ben nog niet klaar met schrijven het is altijd een heel gepuzzel wie welke krijgt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow prachtige kaart Marja.
    Mooie mallen en lekker roze ;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in deze kleuren combi Marja. IK hou ook erg van kraft. je kan het zo leuk combineren. mooi gemaakt deze kaart TOP. Gtoeten Trijntj

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Marja! Wat een prachtige, lieve en zachte vintage kaart! Helemaal top :) Hihi heel herkenbaar naar de winkel gaan voor het een en thuiskomen met ook veel anders ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Marja, prachtig in deze kleurencombinatie...en ook het modelletje is heel gaaf....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,
    je kaartje is prachtig, mooie mallen en plaatje heb je gebruikt..
    Ik ga binnenkort ook weer verder met de kerstkaarten, nu even niet..
    Groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. héél mooie kaart Marja.
    Mijn kaartjes zijn ook verstuurd, heb er nog wat liggen voor het geval dat... en anders alvast voor volgend jaar. Maar ik blijf ze wel verder maken, heb dit jaar gezien wat een plezier het is om nu niet te moeten stressen...
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww Marja, wt een prachtige kaart, en wat kmen al die verschillende mallen mooi bij elkaar uit in deze mooie kleuren. Mooi plaatje, leuke bloemetjes en vooral ook het zijflapje vind ik zo mooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart....heel mooi gedaan en de rand aan de linkerkant is helemaal gaaf....Die moet ik toch ook maar weer eens gaan gebruiken. Hobbyisten hè...alles in de kast laten liggen hihihi.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Marja! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Ik vind het een heel mooi geheel geworden.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart en leuk model heb je gemaakt Marja, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er geweldig uit en wat is er veel te zien op je kaart. De linkerzijde vind ik prachtig om te zien, maar zelf doe ik mij dit niet aan omdat dat nooit goed ga komen zullen we maar zeggen hahaha. Gezellig dat je met onze challenge meedoet bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig in het mooi roze. Leuk dat je nog een keer meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Fijne feestdagen. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart, bedankt voor je deelname bij WLVC
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen