dinsdag 29 december 2015

Pakjes onder de kerstboom.

Hoi allemaal,

Terwijl iedereen druk is ben ik lekker aan de knutsel deze week.
Vandaag heb ik nog een kerstkaart gemaakt met een digi van my besties ik had hem al ingekleurd een tijdje geleden maar nog steeds niks mee gedaan.
Alle mallen die ik gebruikt heb zijn van MD behalve het rendier dat is van Yvonne Creations,de digi heb ik ingekleurd met mijn faber castel potloden.

De kaart vanuit de zijkant

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
MBDGD #12 Alles mag optie Kerstmis.
Knutsels en Kadootjes #12 Kerstbingo rood/groen/bruin.
Stempelsonne #156 Alles mag.
Scrapping4fun #56 Anthing goes +winter/christmas digi.

Leuk dat je even op mijn blog was.
Bedankt voor jullie leuke berichtjes ,lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. Fantastisch mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart weer Marja.
    Leuk model kaart ook.
    Ik ben deze week ook vrij en ben ook heerlijk in mijn hobbykamer bezig.
    Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaart Marja,
    leuk afdrukje,mooi model en je mallen zijn weer super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtkaart Marja !
    Ik ben ook lekker aan de knutsel deze week !
    En ik ruim niet op en laat de hele week de creativiteit overal rondliggen :)
    Geniet van je knutselweek !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, mooi ingekleurd, leuk model en mooi kleurgebruik.
    Je kaart hieronder is echt prachtig, zo'n gaaf model en dan alle sierranden, echt een plaatje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje en een mooie stempel die je prachtig hebt ingekleurd. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Marja, met weer zo'n leuke prachtig ingekleurde Bestie.....Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi kerstkaartje Marja! Leuk model, mooie traditionele kerstkleuren en mooi ingekleurd :) Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh stunning ... such a lovely card :-)) I like your coloring and lovely digi. Thank you for joining us at Schrapping4Fun this time. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja,
    Je kerstkaartje is super mooi geworden ! Leuk modelletje mooi ingekleurd .
    Fijne jaarwisseling !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart ! Bedankt dat je ons deze kaart hebt laten zien en ik wens je veel geluk bij de challenge. Ik hoop dat je de volgende keer ook weer meedoet !
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016,
    Groetjes van Willeke,
    DT Stempelsonne Challenges
    Made by Willeke {My personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart. Fijn dat je meedoet met de challenge van MBDGD. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen