zondag 27 december 2015

Vintage baby.

Hoi allemaal,

De kerstdagen zitten er weer op dus vandaag mijn hobbyspullen maar weer gepakt,had er wel weer zin in na die dagen van niks doen .
Deze kaart moest ik nog afmaken was er voor de kerst al aan begonnen ..
Bij wlvc vroegen ze om kinderen op je kaart , nu had ik daar vorige maand een prijs gewonnen en daar zaten hele leuke knipvellen van Nellie Snellen met kinderen bij. Dus ben er meteen mee aan de slag gegaan.
Mijn babykaarten zijn bijna op dus heb ik er een babykaart van gemaakt ..
De rechthoekige mal en de vlaggetjes zijn van Joy het treintje is van MD en de bloemetjes en takje zijn van een floral punch. De randen heb ik gerafeld met mijn distressor en bewerkt met distress inkt vintage photo .

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
WLVC  #60 Vintage children

Fijn dat je even op mijn blog was.
Bedankt voor de leuke berichtjes ,lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

16 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Marja.
    Ik heb toevallig ook net een babykaart geplaatst ;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en zo leuk dat treintje er bij Marja!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een beeldige kaart heb je gemaakt met hele mooie kleurtjes en details.
    gezellig dt je meedoet met onze challengebij WLVC in deze drukke decembermaand.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Marja!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marja, echt heel lief!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige vintage babykaart heb je gemaakt,
    lief plaatje en heel mooi met het kantje en treintje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toppie, heel erg leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief babykaartje! Leuk met het treintje erbij!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lief vintage babykaartje Marja! Heel mooi opgebouwd en het treintje is een leuk detail :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Marja, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Marja, er zijn hele leuke dingen op te zien! schattig plaatje ook!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een schattig kaartje,mooi het plaatje in de mal. En heel leuk het treintje erbij.
    Je bruin/blauwe kaart is ook heel mooi geworden, knap gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat een schatje, prachtig gemaakt en 100% cute!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje van een kaart, Marja! Heel mooi!

    En leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverdje Marja.....heel leuk dat plaatje en het treintje erbij maakt het nog extra lief. Dankjewel voor deze bijdrage aan onze WLVC challenge en een hele goede jaarwisseling en een mooi 2016.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig lieve kaart Marja. Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen