woensdag 27 januari 2016

Visser

Hoi allemaal,

Vanmorgen heb ik een mannenkaart gemaakt ,vind die altijd moeilijk om te maken dus maak er ook niet zoveel. Maar nu is echt mijn voorraad mannenkaart op dus heb ik me voorgenomen om er toch weer wat bij te gaan maken .... Onze jongste dochter werkt bij een garage daar doet ze de administratie en nu komt ze geregeld thuis mam heb je nog een kaartje voor het werk ...en dat zijn dus vooral mannenkaarten dus zal maar zorgen dat ik er toch weer wat heb liggen .

Heb bij deze kaart een digi ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden verder heb ik het 4kant en het hekje van MD gebruikt en het riet en de vis komen volgens mij van Amy Design en het leuke stempeltje is ook van Amy Design. Had vorig jaar is de hele mannenlijn van Amy Design gewonnen bij het hobbyjournaal ....lag eigenlijk nog allemaal ongebruikt in de kast.

Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
addicted-to-stamps #118Masculine
Scrapping4fun  # 58 Anything goes

Leuk dat je even kwam kijken.
Een berichtje is altijd leuk lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja


16 opmerkingen:

  1. Een prachtig mannenkaartje, met een hele mooie ingekleurde stempel en mooie mallen. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind mannenkaarten ook lastig :( Jouw kaart is super stoer Marja! Heel mooi gedaan met de grote vis en het grappige plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke digi Marja ! Je hebt er een superkaartje mee gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke mannenkaart Marja!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een gave mannenkaart gemaakt, leuk om je nieuwe spulletjes te gebruiken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja, wat is dat toch met mannenkaarten he? Ik hoor zo om me heen dat iedereen er moeite mee heeft. Maar als ik jou kaart zie heb jij daar geen enkele moeite mee. Hij is echt zo leuk. En eindelijk je nieuwe spulletje gebruikt :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fab card
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Fantastische kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Scrapping 4 Fun.

    grtjs
    Claudia
    DT Scrapping 4 Fun
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige viskaart Marja. Heel erg leuk gemAkt met dit mooie afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige mannenkaart, leuke digi en mooi ingekleurd. De grote vis is hier leuk bij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja, tja een mannenkaart, dat is ook altijd een klus op zich haha. Maar deze is wel heel erg leuk hoor. En leuk dat je die lijn had gewonnen! En dan moet je daar natuurlijk wel wat mee doen he? Nou, dat is goed gelukt hoor!
    Groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een pracht van een mannenkaart Marja - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave mannenkaart Marja. De digi is top ingekleurd en die tekst maakt het helemaal af met een tikje humor.
    Dank je voor je deelname aan de challenge van Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke, vrolijke kaart. Een mooi design en een grappige digi. Een super geheel. Bedankt voor je deelname bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute card! Love your design.Thanks for playing along with us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a fabulous creation! The colors are just beautiful on your card. Thanks for playing along with us at Scrapping4Fun.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen