woensdag 3 februari 2016

For You

Hoi allemaal,

Silvia welkom ,leuk dat je me bent gaan volgen kom snel een keertje bij jou kijken.

Had vorige week op de markt een bloc van studio light meegenomen ...had er al een paar in de kast liggen en ik doe er eigenlijk nooit iets mee. Vind ze dan leuk en denk dan is makkelijk om even snel een kaart te maken ,maar als ik ze dan pak denk ik weer saai is alleen maar namaken...dus nu ben ik er toch maar aan begonnen maar heb ik er zelf mijn eigen draai aan gegeven dus niet precies zo nagemaakt.
Heb voor deze kaart een snoesje ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden verder heb ik er nog wat mallen van Joy aan toegevoegd alle randen met inkt afgewerkt ...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
addicted-to-stamps  #119 anything goes
Stempelsonne  #159 anything goes

Leuk dat je even kwam kijken.
Fijn als je een reactie achter laat lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

21 opmerkingen:

  1. Dit Snoesje lijkt echt wel in vakantiestemming! Leuk hoe je het plaatje gecombineerd hebt met je stempelafdrukje en je mallen!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je dat schrijft Marja want ik zie de mooiste dingen langskomen maar zit er zelf echt naar te kijken en denk "wat moet ik er nu toch mee doen?". Maar jij hebt er nu wel een super leuke kaart mee gemaakt met je eigen draai, dat geeft weer moed hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    bij mij hetzelfde probleem, ik koop ze ook, leg ze weg en..doe er niks mee...
    Jij hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt, met extraatjes, erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje weer zeg. jij weet van alles zoiets moois te maken! Enne...gefeliciteerd met je prijs voor je babykaart.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Marja dat je er je eigen draai aan gegeven hebt. Dat is aan jou wel toevertrouwd.Hij is erg mooi.
    En gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hetzelfde als jou Marja. Ik koop de blokken (vind ze echt prachtig) maar om er een hele kaart mee te maken vind ik ook te makkelijk. Net als jij verwerk ik het op een andere manier en je eigen stijl behouden is ook het leukste toch ;) Super leuke kaart heb je gemaakt met het blok en Snoesje is een heel leuk detail en mooi ingekleurd!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb zo een blok in de kast liggen Marja...maar ik zie dat je met een beetje creativiteit een prachtig kaartje kan maken....erg leuk gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk dat je je eigen draai eraan hebt gegeven. Puur namaken, zou ik ook niet doen. Dit is veel leuker. Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk hoe je alle verschillende materialen hebt gecombineerd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje van een kaart Marja, leuk hoe je Snoesje erbij hebt verwerkt.
    Héél leuk bedacht.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart met een schattige snoesje. Je hebt groot gelijk dat je je eigen draai aan een kaart geeft, zo blijf je origineel! leuk dat je hiermee ook meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, mooie mallen kleuren en stempeltje, top !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marja,
    Wat en leuke kaart !
    Heel mooi snoesjes blijven mooi om te verwerken mooi geheel
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart, Marja!
    De ronde mal is prachtig hè? Ik gebruik hem ook vaak!
    Snoesjes blijven mooi!
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card , Thank you for joining us at Addicted to Stamps .
    Hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart,Marja.Prachtig hoe je alles hebt gecombineerd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ganz toll gemacht. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.

    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card. What is the doily die (round one) called? It is fabulous! Great job! Hugs, Gloria

    http://purpleglocreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I am your newest follower and would love to have you follow my blog as well. Have a wonderful day! Hugs, Gloria

    http://purpleglocreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen