donderdag 11 februari 2016

Jongenskaart

Hoi allemaal,

Heb gisteren nog een jongenskaart gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches.
Heb voor deze kaart mijn eerste mallen van Nellie Snellen gebruikt die ik jaren geleden samen met een cuttlebug heb gekocht. Dat was het begin van mijn inmiddels grote verzameling mallen de cuttlebug  is ondertussen vervangen door een ebrosser.

Wil deze kaart mee laten doen bij,
Cheerful Sketches #2 Februari Challenge

Leuk dat je even op mijn blog was ,een reactie is altijd leuk lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

14 opmerkingen:

  1. leuke jongenskaart, mooie dessinpapier ook, tof met de stenenstempel. De mal achter de trekkende jongeman vind ik wel tof, doet me aan koekjes denken...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere jongenskaart Marja.
    Leuke tekst stempel ook.
    En ook hier groeit de mallenverzameling, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Marja !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje met een heel bekend oud malletje dat het nog prima doet!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Leuke mal heb je gebruikt. Ik heb inmiddels ook al een hele verzameling (en ben nu ruim 2 jaar bezig), ik ben verslaafd aan mallen, hihi
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi deze jongenskaart marja...leuke tekst erop ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige jongens kaart Marja.
    Ik doe het nog steeds met mijn cuttlebug.
    Mijn wens is ook nog eens een ebosser.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie jongenskaart,Marja.Leuk gedaan met de gestempelde muursteentjes en een super stoer plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke, stoere jongenskaart. Mooi hoe je stukjes muur hebt gestempeld. Ben nog maar net begonnen met mallen maar is echt een verslaving.
    Wat een schattig koffertje heb je gemaakt, de digi is lief en mooi ingekleurd. Daar kan je wel een cadeautje in weggeven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een leuke jongenskaart Marja, mooie sketch en prachtig papier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke, stoere maar ook schattige jongens kaart, Marja
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige jongenskaart Marja, mooi plaatje mal en papier!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. stoere kaart. gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart! En de mallen blijven mooi!
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen