maandag 15 februari 2016

Valentijnskaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik een kaart zien die ik zaterdag toch nog voor mijn dochter heb gemaakt....heb wel niks met valentijn maar de meiden vinden het wel leuk dus dacht ga toch maar een kaart voor Sandra maken.
Zaterdagavond nog laat bij haar in de brievenbus gedaan ...ze vond het erg leuk .

Zoals je ziet is het weer een lekkere volle kaart geworden. Heb voor deze kaart de sketch van Noor &Zo gebruikt alle mallen die ik gebruikt heb zijn ook van Joy (Noortjes) ook het dp papier is van Joy. Plaatje kwam ik nog tegen in mijn map met 3D vellen paste goed bij valentijn. Ik heb een stukje tussen de mal happy birthday geknipt vond het wel grappig...

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
HobbyVision #46 Thema Hartjes
CraftAdddiction #2 Minimaal een hart
Noor&Zo #9 Sketch
MBDGD #februari anything goes option valentijn
Noor UK #15 Love

Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken ,een reactie is altijd leuk lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk toch! En je hebt zoveel spulletjes die geschikt ervoor zijn dus waarom niet?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dochter blij, jij blij en daar is het toch allemaal om te doen met onze heerlijke hobby! je kaart is meer dan schattig en wat leuk dat je weer meedoet bij onze CraftAddiction challenge Marja!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. De kleuren zijn prachtig. Mooi designpapier. ook het plaatje past er perfect bij. Prachtige mallen heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Marja.
    Mooie mallen en leuk papier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Marja, hele mooie kleuren en mallen en een hele mooie ingekleurde Bestie erop!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtge kaart geworden Marja, mooie mallen, mooi papier eengave 3d bestie.
    Ik begrijp dat je dpchter er blij mee was,je kaart is beeldschoon.
    Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart, leuk om je dochter op deze manier te verrassen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige Valentijnskaart voor je dochter gemaakt, leuk plaatje en mooie papiertjes gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende valentijnskaart heb je voor je dochter gemaakt Marja...hele leuke stansjes gebruikt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke valentijnskaart voor je dochter! Heel tof gedecoreerd, en leuk hoe je van een tekstmal plots een andere maakt...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige valentijnskaart,Marja.Leuk plaatje en een mooie rand.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige valentijnskaart is het geworden Marja - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel voor het meedoen bij MBDGD.
    Ik vind je kaart heel erg mooi gemaakt!
    Succes
    Groetjes Linette (DT)

    BeantwoordenVerwijderen