dinsdag 1 maart 2016

Eenvoudige mannenkaart

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een mannenkaart, ze vroegen bij Marianne Design Challenge om een mannenkaart ik heb niet zoveel spulletjes om een mannenkaart te maken. Maar na even goed door mijn spulletjes zoeken kwam ik een knipvel tegen van Marianne dus heb ik zondagmiddag een eenvoudige mannenkaart gemaakt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Marianne Design #147 Mannenkaart

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken. Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

23 opmerkingen:

  1. Hi Marja, wat een leuke stoere mannenkaar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie mannenkaart.Marja.Mooi gedaan met de embossing stenen en leuke plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende mannenkaart heb je gemaakt Marja, heel leuk gedaan zo.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is dit mannenkaartje Marja...heeft een mooie stoere uitstraling...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave stoere mannenkaart! Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marja een prachtige mannenkaart heb je gemaakt
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem heel leuk geworden.. leuk met dat muurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannenkaart mooi met de steentjes achtergrond.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij vind hem eenvoudig, maar ik vind het een kei leuk kaartje Marja, mooie plaatjes en superstoer met het jute!! p.s. ik heb je een mailtje gestuurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marja. Leuk die"eenvoudige" mannenkaart. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou eenvoudig of niet, hij is weer superleuk Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke mannenkaart heb je gemaakt Marja,
    je hebt een erg mooi plaatje gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoere mannenkaart Marja!
    Heel mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super stoere mannenkaart Marja! Heel mooi opgebouwd en de plaatjes zijn zo leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een echte mannenkaart hoor!
    Super leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige mannenkaart Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eenvoudig? Ik vind hem juist super, mooi hoe je dat bruin steeds terug laat komen. Stoere kaart!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is wel een hele gave stoere kaart geworden Marja. Die "stenen" muur en dat jute geven er echt een stoere uitstraling aan vind ik. Leuke plaatjes ook...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit een stoere, gave mannenkaart Marja, de kleuren zijn echt mannelijk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een pracht van een mannenkaart Marja - 'k vind hem super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen