zondag 20 maart 2016

Goed gemutst.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met een leuke digi van Bugaboo stamps. Kwam deze digi tegen en wist meteen dat ik die wou gaan maken voor de challenge bij Creaine met het thema goed gemutst.
Dacht dat de digi een meisje was maar hier zijn ze het niet met me eens die zeggen dat het een jongentje is dus heb voor de kleuren rood en groen gekozen ..dan kan het voor beide denk ik.
De mallen die ik gebruikt heb zijn van Joy.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Creaine #58 Goed gemutst
Stempelsonne #162 Anything goes
Addicted-to-stamps #122 Any shape

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

22 opmerkingen:

  1. Mooi zo, ik dacht ook een jongen...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Marja! Vrolijke kleuren en lief ingekleurd :) Ik denk ook dat het een jongetje is maar een meisje met kort haar kan ook toch ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje schattige stempeltje heb je gebruikt en vrolijke kleurtjes word je helemaal blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie gemutste kaart Marja, mooie kleuren en een heel mooie digi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaart met deze grappig digi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed dat je de guldenmiddenweg hebt gekozen Marja...is niet te zien een jongen of meisje op de digi...maar is wel een heel goed gemutst en prachtig kaartje!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is enig Marja, leuk plaatje en heerlijke kleurtjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartej Marja. Prachtige digi en mooie kleuren gebruikt. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijke kaart Marja, leuke kleuren en lekker feestelijk met al die cadeautjes.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke kaartje Marja.
    En volgens mij kan het allebei hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja,
    wat een leuke kaart is dit, gave digi,ik denk ook dat het een jongetje is..mooie stansen heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke verjaardagskaart.Leuk die cadeautjes stans die je gebruikt heb. Eerst dacht ik dat het een meisje was maar toen ik de foto vergrote zag ik er meer een jongetje in. Maarre ik denk dat het gewoon voor allebei kan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie een hoed en ik herken de layout. super leuk dat je meedoet met de challenge bij Creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden en het de moeite waard vond om volgster te worden!
    Nu kom ik natuurlijk weer even hier kijken, altijd gezellig elkaars stijl te zien en inspiratie op te doen.
    Heerlijk deze vrolijke kaart, mooi gecombineerd dat groen en rood!
    Die digi's ken ik wel en ik denk inderdaad dat dit een jongetje is hoewel ik ook vaak denk dat het meisjes zijn haha.
    Hoofdzaak hij/zij heeft een hoedje op voor de challenge toch.
    Succes daar mee!
    Fijne creatieve week.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Wat een vrolijke en feestelijke kaart! Dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marja,
    Wat een mooie verjaardag kaart heel leuk met de cadeautjes en de vrolijke kleurtjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie verjaardagskaart,Marja.Wat een lieve digi en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een pracht van een kaart heb je met de leuke digi gemaakt Marja - ik denk ook dat het een jongetje is maar ach kan evengoed een meisje zijn.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marja, ik zag dat ik jou naam vergeten was te vermelden bij de kaarten die ik kreeg tijdens mijn herstelperiode. Dat heb ik inmiddels wel gedaan hoor, mijn excuses!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marja, ik zag dat ik jou naam vergeten was te vermelden bij de kaarten die ik kreeg tijdens mijn herstelperiode. Dat heb ik inmiddels wel gedaan hoor, mijn excuses!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leukerd en ik vind het ook absoluut een meisje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een lief kaartje.
    Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenge.

    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen