zaterdag 26 maart 2016

Sarah

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik heb gemaakt voor een vriendin die 50 werd.
Ze heeft de kaart inmiddels ontvangen en ze was er erg blij mee.
Ik wou iets speciaals voor haar maken ,toen kwam ik bij DDD een patroon tegen dat ze hadden gebruikt met een sol avond op face book ...vond het wel een leuke kaart dus ik ben ook aan de slag gegaan.
Voor deze kaart heb ik een magnolia stempel ingekleurd ...tegenwoordig ben je niet meer oud als je 50 wordt dus ik heb er geen oud vrouwtje opgeplakt maar gewoon een vlotte stempel van Tilda.
Heb voor deze kaart dus een DDDmal gebruikt verder zijn alle mallen die ik gebruikt heb van Joy behalve de letters die zijn van MD en ik heb de kaart versierd met heel veel bloemetjes. Het DPpapier is van Studio Light . 

Hier nog een paar foto,s van de kaart als hij open is.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Time for Magnolia #119 Flowers
Addicted-to-stamps #122 Any Shape
CraftAddiction Challenge #3 Alles behalve 4kant


Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooi patroon! Een hele leuke kaart is het geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroon en zo'n mooie kaart weer geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marja! Super mooi model, prachtige kleuren en Tilda is heel mooi ingekleurd :) 50 jaar worden is nog hartstikke jong! Tilda zal bij haar in de smaak vallen denk ik ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Marja....prachtig model en heel leuk uitgevoerd!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    je hebt een prachtige creatie gemaakt voor de 50-jarige, leuk model heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dit verjaardagskaartje Marja...wat een mooi ingekleurde Tilda erop...
    SUPERSSSS

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    Heb meegedaan met deze sol en vind het patroontje model echt super .Je creatie is heel mooi eens iets anders he .
    Fijne Paasdagen Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sarah kaart en wat een gaaf model. Tilda vind ik ook super.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig model.. mooi gedaan. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt dit kaartje.
    Daar zal je vriendin blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model. En inderdaad je bent niet oud als je 50 wordt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart Marja.
    Mooi modelkaart en leuke kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tuurlijk is 50 nog hardstikke jong Marja (ik word dit jaar 50 ;p) en je hebt een mooie labelkaart gemaakt. Lekker stoer met het jute erbij.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel een schuif-label kaart. Je snapt me hoop ik wel hihi.

      Verwijderen
  14. This is so Sweet! I love all the blue colours and those border dies are Stunning! All put together so sweet! Looks Great! Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol

    BeantwoordenVerwijderen