donderdag 24 maart 2016

Schaatsen met pinguins

Hoi allemaal,

Ben vroeg vandaag ,maar dadelijk komt mijn dochter me ophalen gaan we een dagje na de stad....gezellig!!
Maar het is weer donderdag en het is me gelukt om deze week een kerstkaart te maken.
Bij winterwonderland vroegen ze om pinguins op je kaart ,moest meteen aan mijn dochter denken die spaarde vroeger pinguins heel haar kamer stond ervol mee. Dus dacht die kaart ga ik maken voor sandra .
Heb de mallen bewerkt met wit/zilver embossingpoeder. Plaatje dat ik gebruikt heb is van Don &Daisy.
De grote mal waar het plaatje op zit is van Joy ,de sneeuwpop,ijsrand ,tekst en sneeuwvlok die er achter zit zijn van MD .Het hekje is volgens mij van Marieke en de bloem is van Yvonne.
De losse sneeuwvlokjes op de kaart heb ik geponst van glitter papier is niet zo heel goed te zien op de foto.

Zo nu moet ik snel gaan worden anders ben ik niet op tijd klaar. Weet niet of ik vandaag nog tijd heb om bij jullie te komen kijken. Meestal ben ik na een dagje stad zo moe dat ik niet veel meer doe ,dus denk dat het vrijdag wordt dat ik bij jullie langs kom.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Winterwonderland  # Penguis
52WTC #week 12

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

27 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met deze leuke pinguins. Ik ben ook nog even naar onderen gescrolled. Je maakt hele mooie kaarten. Zo mooi dat ik gelijk je volgster ben geworden. Misschien vind je het ook leuk om eens bij mij te komen kijken. Veel plezier in de stad met je dochter vandaag!
    En natuurlijk bedankt voor je deelname bij 52 WTC.
    Groetjes, Monique (DT52)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk is je kaartje met de pinguins Marja....prachtig kaartje!Ik heb toevallig ook een pinguin op mijn kaartje vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Marja...zo een leuk plaatje met die Daisy en de pinguins...
    Veel plezier met je uitstapje ...heerlijk lekker shoppen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend wat een mooie kaart
    heel leuk met die pinguïns

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kaart Marja. Wat geweldig mooi gemaskt. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart en veel plezier in de stad.
    Groetjes Lil DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart weer Marja! Leuk is dat plaatjes ook. Enne.... hoop dat je een leuke staddagje hebt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kerstkaart Marja! Zo warm en lief :) Heel veel plezier in de stad! Ik heb het vandaag op de post gedaan ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige kaart geworden Marja. Ik heb er in de vergroting even van zitten smullen ;p
    Een lief plaatje, mooi dessinpapier, leuke stansen én een leuk model kaart.
    En heb je lekker gewinkeld met je dochter...zó gezellig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart Marja,
    heel schattig met die pinguins. En dat gezellige dagje zal wel gelukt zijn.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje om naar te kijken Marja! Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt.
    Heel veel winkelplezier vandaag!


    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart !!!!!
    Hoop dat je een fijne dag hebt gehad !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onze schoondochter Laura is ook groot pinguin-fan, ze zijn ook zo koddig!!Je kaart is prachtig Marja en ja een dagje stad (of beurs) is allemaal leuk maar ook heeeeel vermoeiend dus geniet en strak de beentjes omhoog hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt Marja in warme kleuren, heb je een leuke dag gehad met je dochter, altijd gezellig samen shoppenLieve groetjes,Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kerstkaart heb je ervan gemaakt Marja - een supermooi geheel.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marja,
    je hebt een schitterende kerstkaart gemaakt, leuk plaatje met de pinguins, je hebt er iets moois van gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kerstkaartje Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooi kerstkaartje Marja!
    Hopelijk heb je genoten van je uitstapje naar de stad!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Marja, zoveel moois te bewonderen, hoe langer ik kijk hoe meer ik zie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke kerstkaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke kaart Marja.
    Gezellig een dagje winkelen met je dochter. Heb je leuke dingen gekocht?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart heb je met het mooie plaatje gemaakt. Prachtige kleur en mooi die zilveren accenten. Echt een beauty.
    Ik hoop dat je een heerlijke dag met je dochter hebt gehad.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marja,
    Schitterende kaart ! Mooie van kleur wat een mooie leuk stempeltje echt top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marja, via via op jouw blog terecht gekomen. Wat een leuke en mooie kaarten maak je.
    Ben meteen volger geworden ;-)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marja, via via op jouw blog terecht gekomen. Wat een leuke en mooie kaarten maak je.
    Ben meteen volger geworden ;-)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Altijd gezellig samen wat winkelen of zomaar koffie drinken in de stad! Hoop dat het gezellig was.
    Je kaart is super mooi!
    Mooi ingekleurd plaatje en hoe leuk voor een dochter die van pinguïns houdt!
    Fijne Paasdagen.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen