woensdag 30 maart 2016

Vlinders op mijn kaart.

Hoi allemaal,

Van het weekend had ik deze kaart ook nog gemaakt.
Had mijn stempel ingekleurd de kleuren van mijn potloden aan mijn DP papier aangepast ....toen was het stempeltje ingekleurd wat denk je had helemaal geen papier meer in de kleur van mijn stempel. Dus toen was het even zoeken wat er nog bij paste is het groen geworden ...wel niet echt mijn kleur.
Dus het is maar goed dat we vrijdag na de knotsgekke kaartendagen gaan ,moet mijn papier hoog nodig gaan aanvullen grijp steeds vaker mis.

Mijn stempel heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. De ovale mal en tassels zijn van MD en de vlinders en takjes zijn van Joy de bloemetjes kreeg ik donderdag in de brievenbus van Chantal was er erg blij mee dus heb ze meteen gebruikt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
CC&CC  #105 Use ribbon
Anreda # Vlinders
Paradise of magnolia # Dies/Punches
LHOSM #132 Pearls or gems
Dreamtime  #1 Anything goes

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Marja.
    En het is een mooi geheel geworden hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vlinderkaart! En groen past er heel mooi bij hoor want het is een mooie kleur groen die je gebruikt hebt. En ga maar lekker mooie kleuren papier kopen op de beurs vrijdag. Veel plezier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!!
    Ben vandaag ook met deze vlindermal aan de slag geweest...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.
    Mooi ook in deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.
    Mooi ook in deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    wat een leuke vlinderkaart heb je gemaakt, lief afdrukje, ik vind de kleur groen er heel mooi bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marja! Zo leuk dat je meteen de bloemetjes hebt gebruikt en wat hebben zij een mooie bestemming gekregen! Mooi model, lief stempeltje, prachtig ingekleurd en de vlinderrand is zo mooi erbij! Ik had de mal vandaag nog in mijn handen ... ik moet hem toch eens gaan gebruiken hoor hihi ;) Ik ga zaterdag naar de Knotsgekke Kaartendagen. Jammer dat ik jou misloop :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge bij CC&CC
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kaartje Marja...heel mooi ingekleurd stempeltje en ook de kleurtjes passen er heel mooi bij vind ik...
    veel plezier op de beurs vrijdag ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi gedaan! leuk geheel.veel beurs plezier groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Marja, een leuke sketch, mooi papier en een allerliefst Tildaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel mooi geworden!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very cute card!! I love papers & colors. Thanks for playing with us at Paradise of Magnolia.
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card, I love your layout and embossed design with the fantastic tassels honey. Thank you for sharing your beautiful card with us at Lovely hanglar or sweet Magnolia Challenge. Crafty Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen