dinsdag 19 april 2016

Kaart voor een jarige!

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een kaart voor een man ....heb de komende tijd weer wat verjaardagen en stel de mannenkaarten meestal uit tot het laatste moment.
Heb me er voor deze kaart makkelijk vanaf gemaakt ,ik had op de beurs een stempelset van Joy gekocht , zag het liggen en dacht dat is wel is leuk om een mannenkaart mee te maken . Heb er nog een paar mallen bij geplakt en wat jute erbij gebruikt.Ik heb voor deze kaart de sketch van Noor&Zo gebruikt ...nu ik de kaart af zie vind ik hem eigenlijk best nog wel leuk geworden .
Bij KIC vroegen zo om geen bloemen op je kaart dat is voor mij bijna onmogelijk plak er eigenlijk altijd wel bloemen bij behalve op een mannenkaart ,maar iets moet er toch wel bij dus heb ik er een anker,schelpen en zeemeeuwen bijgeplakt.

Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Noor & Zo #11 Sketch
KIC #83 Kaart zonder bloemen

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze altijd met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

9 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel leuk geworden met die stempel Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super stoere kaart Marja! Hij is echt heel mooi geworden :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke en stoere mannenkaart heb je gemaakt Marja,
    ik stel dat ook steeds uit, moet er nog 3 maken..
    Mooie stempel en stansjes heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart hoor! En ik twijfel steeds over die stempel om hem aan te schaffen...... maar hij is eugenlijk wel heeeeeel leuk hoor haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige verjaardagskaart Marja, mooie kleuren en accenten en een prachtige stempel!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een hele mooie mannenkaart, prachtige stempel. De stansjes zijn leuk allemaal.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stoere maritieme mannenkaart. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen