donderdag 21 april 2016

Kerstige december groetjes

Hoi alllemaal,

Het is me deze week weer gelukt om een kerstkaart te maken.
Bij winterwonderland vroegen ze om een kerstkaart met de kleuren blauw en roze ....dat zijn toch wel een beetje mijn kleuren dus meteen ijverig aan het kleuren gegaan maar steeds lukte het me niet om er een kaart van te maken er kwam steeds iets tussen dus ik heb hem vanmorgen nog af moeten maken .

Voor deze kaart heb ik een Tilda ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden,de kaart is van een dutch doobadoomal verder heb ik een kerstboompje en bloemen van MD en de pakjes van Joy gebruikt .
De tekst heb ik met wit embossingpoeder bewerkt.





Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC # kerstkaart week 16
Winterwonderland # Pink or Blue
ABC Christmas Challenge #H is voor hoed
Craftyhazelnut's Christmas # 277 Cute or anything goes
CHNC # Challenge extra April

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.




26 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Marja. Erg mooi. Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi model van kaart Marja ! Heel mooie kleurencombinatie ook voor de kerst !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Marja...wat een geweldig leuk modelletje en ook de accentjes in het roze en blauw zijn SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kleuren.. kan ook prima voor de kerst.. leuke kaart. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marja.
    Het papier komt zo goed uit zo.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marja wat ie ie weer mooi zeg,prachtige kleuren een mooi ingekleurde Tilda en weer zo'n mooi model. Ik kijk mijn ogen weer uit bij je zeg!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,
    je hebt een mooie kerstkaart gemaakt, in deze zachte kleuren..je hebt weer mooi ingekleurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En hoe!!! Geweldig mooi kaartje.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty Marja! Leuke kleurencombinatie, mooi model en Tilda is heel mooi ingekleurd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so pretty and I love your soft colour combo. Thank you for joining us at Winter Wonderland.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh mooi Marja. Een lieve swingkaart in zachte kleurtjes. Je hebt Tilda mooi ingekleurd en de kaart tiptop afgewerkt, leuk met die pakjes. De kleuren komen zo mooi bij elkaar, een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart ,lief .
    Groetjes Lil DT lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart,marja.Mooie kleurtjes.Heel mooi model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig eerstejaars is dit geworden. Heel mooi met deze mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi is deze kerstkaart Marja, je hebt mooi papier en kleuren gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, is een mooi model en ik vind het roze met blauw echt heel erg mooi. Helemaal af met de poinsettia's en de cadeautjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kerstkaart. Mooie zachte, kleur.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieverdje....het is je toch gelukt. Een prachtige kaart! Dankjewel voor deelname aan de challenge van Winter Wonderland, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a wonderful card. Thank you for joining us at Winter Wonderland Challenge for our ‘Pink or Blue’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 277 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for April - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. PRAchtige kaart, Marja. Leuke vorm en ik vind de kleuren helemaal leuk! Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Graag tot de volgende keer. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stunning card with a gorgeous colour scheme. Thank you for joining in the challenge at CHNC Extra for April.

    BeantwoordenVerwijderen